PGE Obrót S.A. na pierwszym miejscu

W rankingu Największych Firm Podkarpacia „Złota Setka” PGE Obrót S.A. zajęła niekwestionowane 1. miejsce uzyskując w 2012r. ponad 12,5 mld zł przychodów ze sprzedaży. Za Obrotem znalazły się: ASSECO Poland S.A. (5,5 mld zł) oraz Orlen –Petro-Tank (3,3 mld zł).

Ranking organizowany jest już od 12 lat. Pierwsze edycje konkursu odbywały się z inicjatywy Wyższej Szkoły Zarządzania w Rzeszowie. Od siedmiu lat patronat nad wydarzeniem objął dziennik Nowiny.

Łączna wartość przychodów wszystkich przedsiębiorstw Złotej Setki w roku 2012r. zamknęła się kwotą 41 mld zł. A zatem – przychody PGE Obrót S.A. stanowią 1/4 tej sumy.

– Znakomite wyniki PGE Obrót S.A. są dowodem na sprawność działania Spółki. Śmiało można powiedzieć, że jest to Spółka, która decyduje o ekonomicznym obliczu Podkarpacia – mówi dr Krzysztof Kaszuba, ekonomista, rektor WSZ w Rzeszowie.

Paweł Prządka, prezes PGE Obrót S.A. odbierając statuetkę będącą uhonorowaniem za zajęcie 1. miejsca, zwrócił się do klientów Spółki, czyli przedstawicieli firm, którzy… zasiadali na sali. – Dziękujemy za to, że  wybraliście naszą ofertę. Z naszej strony obiecuję, że swoim klientom zapewnimy najwyższą jakość obsługi – powiedział.

PGE Obrót S.A. to jedna z kluczowych spółek PGE Polskiej Grupy Energetycznej S.A. – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej i Wschodniej. Centrala PGE Obrót S.A. znajduje się w Rzeszowie. Oddziały mają swoje siedziby w: Białymstoku, Lublinie, Warszawie, Zamościu, Skarżysku-Kamiennej oraz w Łodzi.

Piotr Wróbel
Specjalista  ds. Public Relations
piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691 911 525



Paweł Prządka, prezes PGE Obrót S.A.


 



PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.