- LAMBDA MEGA WHITE marki swisspor - nowa jakość termoizolacji w architekturze
- Sukces akcji "Gaming Zones" w Polsce
- Nowoczesność, trwałość i funkcjonalność - nowa brama przemysłowa od KRISHOME
- Innowacje, eksperci i premiery rynkowe - Aluron Alu-Meeting 2025 startuje
- To musisz wiedzieć: Jakie czynniki wpływają na ostateczną cenę dachu z dachówki ceramicznej?
Media Markt wybrał agencję kreatywną
Znane są już wyniki przetargu na obsługę reklamową marki Media Markt. Opracowaniem długofalowej strategii oraz jej realizacją zajmie się wiedeńska agencja kreatywna Demner, Merlicek & Bergmann.
Przetarg miał za zadanie wyłonienie agencji, która zajmie się kompleksowym opracowaniem strategii komunikacji sieci Media Markt oraz jej stałą obsługą reklamową.
W dniu 6 września br. odbyły się prezentacje strategicznych i kreatywnych propozycji agencji zaproszonych do konkursu: Demner Merlicek & Bergmann, Opus B, Ogilvy, PZL. Spośród zaprezentowanych ofert wybrano tę przygotowaną przez agencję Demner, Merlicek & Bergmann.
„Media Markt jest międzynarodową marką o bardzo specyficznym i mocno osadzonym już wizerunku. Wybrana przez nas agencja dobrze rozumie obecna pozycję Media Markt i zaprezentowała spójną koncepcję strategii reklamowej.” – powiedziała Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu Media Markt.
Wiedeńska agencja reklamowa Demner, Merlicek & Bergmann pracowała dla Media Markt w latach 2004-2008, czyli od momentu wejścia marki do Polski. W ciągu czterech lat współpracy była odpowiedzialna za zbudowanie wizerunku marki oraz jej kompleksową obsługę reklamową. Nowy rozdział współpracy pomiędzy agencją a Media Markt rozpocznie się 1 października br. i potrwa co najmniej dwa lata.
Media Markt to największy sprzedawca detaliczny artykułów z zakresu elektroniki użytkowej w Europie. Na sukces, jakim cieszy się ta założona w 1979 r. firma, należąca do Media-Saturn-Holding GmbH, składa się szeroki wybór markowych produktów w niskich cenach, kompetentny personel, doskonała obsługa, charakterystyczna reklama oraz zdecentralizowana struktura organizacyjna. Każdy dyrektor marketu jest równocześnie udziałowcem zarządzanego przez siebie sklepu i tym samym odpowiada za ofertę produktową oraz za ustalanie cen towarów, personel i marketing. Obecnie Media Markt posiada 45 sklepów w Polsce, a ponad 660 w 15 krajach Europy i Azji.
Media Markt
www.mediamarkt.pl
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )