Znamy wyniki „Korony Smakosza”!

W weekend 16 i 17 kwietnia mieszkańcy Trójmiasta i turyści wybrali swoje ulubione gdańskie restauracje w ramach plebiscytu MAKRO Cash & Carry ,,Korona Smakosza”.

W konkursie zwyciężyły:

 

  • w kategorii ,,Wystrój lokalu“ – Bar pod Rybą,
  • w kategorii ,,Jakość obsługi“ – Naleśnikarnia Lokomotywa,
  • w kategorii ,,Smak potraw“ – Restauracja Kresowa,
  • w kategorii ,,Atmosfera“ – Enigma Cafe,
  • w kategorii ,,Lokal na spotkania z przyjaciółmi“ – Cup of Tea
  • w kategorii ,,Lokal na wyjścia rodzinne” – Smaki Świata
  • w kategorii ,,Lokal na romantyczny wieczór“ – Restauracja Gdańska
  • w kategorii ,,Lokal na lunch“ – Jadalnia pod Zielonym Smokiem
  • w kategorii ,,Open-multi” za najwyższe oceny w największej liczbie kategorii – Cafe Bar Mon Balzac

Bar pod rybą oraz Restauracja Kresowa zostały wyróżnione już po raz drugi.

Zwycięskie lokale otrzymają specjalnie zaprojektowaną statuetkę ,,Koronę Smakosza” oraz bony do zrealizowania w hali MAKRO w Przejazdowie.

MAKRO przewidziało również nagrody dla głosujących, którzy odpowiedzieli na pytanie, dlaczego z przyjemnością odwiedziliby wybrany lokal ponownie. Komisja Konkursowa wytypowała najciekawsze zgłoszenia i przyznała 5 wartościowych nagród głównych oraz 10 nagród pocieszenia. Uroczyste rozdanie nagród, zarówno dla właścicieli zwycięskich restauracji jak i autorów najbardziej oryginalnych odpowiedzi na pytanie konkursowe odbędzie się 9 maja w Urzędzie Miejskim w Gdańsku.

Celem zorganizowanego już po raz drugi w ramach akcji „Rozsmakuj się w Gdańsku – weekend za pół ceny” plebiscytu jest promocja gdańskich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największą sympatią wśród klientów.


MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 33 hale (w tym cztery halę mniejszego formatu – MAKRO Punkt w Tarnowie, Lesznie, Słupsku i Radomiu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 30 krajach i posiada około 680 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 100 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2010 roku sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2010 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 283 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2100 hal w 33 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO / MAKRO Cash & Carry – międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt i Saturna – lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de .

MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)