- MediaMarkt Polska i bolttech Poland podsumowują rok nowej odsłony programu wynajmu RentMe
- Dobro zawsze wraca - wspierając innych, tworzymy lepszy świat
- Energooszczędne rozwiązania do drzwi tarasowych i wejściowych
- Ile kosztuje ogrzewanie pompą ciepła? To warto wiedzieć
- Redegate finalistą EY Przedsiębiorca Roku 2024!
SATURN Tychy celebruje 2 urodziny!
Każdy lubi świętować, szczególnie, kiedy otrzymuje upominki. Ale jeśli to jubilat rozdaje prezenty sprawa jest już nietypowa… Właśnie w taki sposób SATURN w Tychach postanowił uczcić swoje 2 urodziny i zaskoczyć klientów wyjątkowymi ofertami.
2 lata to okres, po którym można jasno określić pozycję rynkową i status marketu. Tyski SATURN, choć należy do grona najmłodszych sklepów sieci w Polsce, już wyraźnie zaznaczył swoją obecność na lokalnym rynku elektroniki użytkowej stając się czołowym sprzedawcą artykułów RTV i AGD. Sukces opiera się o doskonale dobraną ofertę produktową oraz zespół doradców zapewniających fachową obsługę klienta.
Z okazji 2 urodzin SATURN Tychy przygotował dla swoich klientów niespodzianki i atrakcyjne propozycje cenowe. Świętowanie będzie huczne – przez dwa dni 29 i 30 kwietnia na kupujących czeka wiele produktów z kategorii najnowszej elektroniki użytkowej, a dla pierwszych 222 klientów przygotowano miłą i wartościową niespodziankę!
SATURN Tychy stale doskonali swoją ofertę, reagując na oczekiwania rynku tak, aby zapewnić klientom wiele ciekawych i funkcjonalnych rozwiązań.
Jednym z takich rozwiązań jest pakiet ubezpieczeniowy Gwarancja Plus – rozszerzający zakres gwarancyjnych świadczeń, czy usługa instalacyjno – montażowa Instalacja Power Service AGD, TV, PC. Klienci bardzo cenią sobie system ratalny, który umożliwia zakup dowolnie wybranych towarów aż do 36 rat. Osoby zainteresowane otrzymują drogą elektroniczną cotygodniowy newsletter, który zawiera ofertę produktów w specjalnych cenach.
Sukces swój SATURN Tychy zawdzięcza załodze 65 pracowników, którzy tworzą wyjątkowo zgrany zespół profesjonalistów, codziennie dbających o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klientów przy stale rosnącej frekwencji.