Amica: To był dobry rok

Dawno ucichły już odgłosy sylwestrowych zabaw, a rok 2011 definitywnie przegonił z kart kalendarza rok 2010. Zanim jednak zupełnie zapomnimy o mijającym roku warto podsumować to, co udało się w tym czasie osiągnąć. Dla Amiki był on szczególny. Firma dynamicznie się rozwijała, wprowadziła na rynek nowe innowacyjne produkty zdobywając liczne wyróżnienia i nagrody, w tym prestiżowy Laur Konsumenta.

Amica to jeden z wiodących producentów sprzętu AGD w Polsce. Produkty, które oferuje, cieszą się dużym zainteresowaniem klientów i są chętnie wybierane przez stylistów magazynów wnętrzarskich. Piekarniki, płyty i lodówki to dowód na to, że można połączyć funkcjonalność, nowoczesne wzornictwo i trwałość, a wszystko za cenę dostosowaną do polskich portfeli.

Sprzęt Amica docenili w tym roku także jurorzy wielu konkursów. Płyta indukcyjna INARI PL 65 11 SF, czajnik KI 3011 NOBLIS oraz kuchenka mikrofalowa AMG 20E80GB znalazły się w gronie ścisłych finalistów konkursu Dobry Wzór. Konkurs ten to coroczny przegląd produktów organizowany przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Impreza promuje dobrze zaprojektowane produkty dostępne na polskim rynku. Do finału kwalifikują się tylko te przedmioty, które zdaniem ekspertów łączą estetykę z funkcjonalnością.

Nagroda profesjonalnego jury to nie jedyne wyróżnienie zdobyte w tym roku przez firmę Amica. Zalety linii pralek Amica Maxima docenili też Klienci i przyznali firmie nagrodę „Laur Konsumenta”. „Laur Konsumenta” to jeden z największych plebiscytów konsumenckich w Polsce. To nabywcy towarów i usług decydują, które produkty są najlepsze. Zdobycie tej nagrody to dla firmy powód do wielkiej satysfakcji. – Wszystkie nagrody są dla nas bardzo ważne – mówi Zdzisław Wiese, PR & ATL Manager Amica. – Zarówno ta przyznana naszej firmie przez profesjonalne jury, jak i ta, przyznana nam przez użytkowników naszego sprzętu. To dla nas ważna informacja, że nie tylko tworzymy rzeczy ładne, wpisujące się w kanony współczesnego designu, ale też funkcjonalne i sprawdzające się w domach.

Zadowolenie klientów z produktów firmy Amica w tym roku było wyrażane na wiele sposobów. Firma uzyskała aż 43% głosów wśród marek cieszących się największym zaufaniem Polaków. Badanie zostało przeprowadzone przez TNS OBOP na grupie ponad tysiąca Polaków. Amica świętowała w tym roku triumfy nie tylko w Polsce, ale też poza jej granicami. Marka została uhonorowana nagrodą w kategorii: Kuchnie, konkursu: Produkt roku 2010, organizowanego przez brytyjski magazyn Get Connected.

Oprócz projektowania i wdrażania nowych rozwiązań technologicznych w branży AGD Amica stawia też na edukację. Wspólnie z Uniwersytetem Ekonomicznym z Poznania firma stworzyła Uniwersytet AGD Amica, czyli innowacyjny program szkoleń produktowo-sprzedażowych. Szkolenia są skierowane głównie do pracowników sprzedających urządzenia AGD oraz projektantów ze studiów mebli kuchennych. Na Uniwersytecie AGD Amica uczestnicy kursów zdobywają wiedzę dotyczącą marki i oferty Amica oraz technik sprzedaży czy też zarządzania zespołem i efektywnej organizacji pracy. Najlepsi, którzy osiągną  najwyższe wyniki w dwóch pierwszych etapach kursu, wezmą udział w III etapie programu prowadzonym przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu pod hasłem Menedżer Zespołu AGD. To najbardziej prestiżowa część szkolenia, za realizację której w całości odpowiada poznańska uczelnia.

Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)