- Yawal rozszerza ofertę TM 77N o drzwi w trzech wariantach termicznych
- Wkręty do drewna w księdze Rekordów Polski
- Raport "Pompy ciepła przyjazne dla odbiorców i dla systemu elektroenergetycznego"
- Nowe modele opalarek elektrycznych PRIME3: THG21 oraz THG51
- Nowocześni odźwierni, czyli urządzenia dostępowe
Małgosia Rozenek gościem specjalnym otwarcia nowego salonu Komfort
W weekend 20-22 lutego nastąpiło wielkie otwarcie nowego salonu Komfort w kieleckiej Galerii Echo. Z tej okazji sieć przygotowała szereg atrakcji, m.in. spotkanie z Małgosią Rozenek, 20% rabat na zakupy oraz liczne konkursy z nagrodami. Salon zaaranżowany został w nowej formule, a uroczystemu otwarciu towarzyszyła kampania reklamowa.
Prowadząca programy „Perfekcyjna Pani Domu”, „Bitwa o dom” oraz „Hotel Hell” była gościem specjalnym weekendu otwarcia Komfortu w Galerii Echo. Gwiazda udzieliła wielu praktycznych porad, inspirowała do dbania o perfekcyjny porządek, a także rozdawała autografy i pozowała do zdjęć z tłumnie zgormadzonymi w nowo otwartym salonie Klientami.
„Zaprosiliśmy do współpracy Małgosię Rozenek – gwiazdę znaną z doskonałej organizacji i wyjątkowych umiejętności dbania o dom, ponieważ dla wielu naszych Klientów jest ona wzorem i inspiracją. Jej podejście do tworzenia komfortowej przestrzeni do życia dla całej rodziny jest również bardzo bliskie ideologii sklepów Komfort” – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sklepy Komfort S.A.
Uroczystemu otwarciu Komfortu w Galerii Echo towarzyszyła akcja prosprzedażowa w postaci specjalnego rabatu -20% na cały asortyment. Na Klientów czekały również tematyczne konkursy z nagrodami (m.in. układanie puzzli z fragmentów wykładzin). Zakupy umilała bezpłatna kawa serwowana przez baristów.
Za organizację weekendu otwarcia odpowiadała łódzka agencja ButterflyEffect.
Wydarzenie wsparte zostało kampanią reklamową w lokalnych mediach (Echo Dnia), outdoor oraz na terenie Galerii Echo.
Nowy salon Komfortu zaaranżowany został w nowej, innowacyjnej formule. Wyróżnia go m.in. elegancki wystrój wnętrza (jednolita kolorystyka z przewagą bieli, mobilne meble o konstrukcji modułowej), a także praktyczne rozwiązania: nowoczesne ekrany multimedialne czy dedykowane stanowiska edukacyjne, w których Klienci mogą poznać oraz porównać cechy i właściwości produktów (m.in. sploty wykładzin, ścieralność paneli poszczególnych klas czy reakcje desek na wodę). Dzięki temu sklep w Galerii Echo jest nie tylko nowoczesnym punktem sprzedaży, ale również miejscem inspiracji i edukacji klientów.
Sklepy KOMFORT
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy Sklepy KOMFORT (PRESS BOX)