Prudential otworzył swój pierwszy oddział w Częstochowie i zaprasza do współpracy ponad sto osób

Nowa placówka jest trzecią tego typu na Śląsku.

Prudential otworzył dzisiaj swój pierwszy oddział w Częstochowie. Jest to trzecia tego typu placówka na terenie województwa śląskiego, a przedstawiciele firmy obecni na uroczystości otwarcia podkreślają, że Prudential zaoferuje możliwość współpracy w charakterze pośrednika ubezpieczeniowego ponad 100 osobom z miasta i okolic. W ciągu kilku kolejnych miesięcy firma planuje otwarcie oddziałów w kolejnych miastach, nie zdradzając jednak ich lokalizacji.

Prudential, działający na polskim rynku od marca 2013r., w szybkim tempie rozbudowuje swoją sieć sprzedaży
w całej Polsce. Nowo otwarty oddział w Częstochowie jest już czternastym z kolei i trzecim w województwie śląskim, po Katowicach i Bielsku-Białej. Przedstawiciele firmy podkreślają, że tak szybkie tempo budowy sieci sprzedaży realizowane poprzez pozyskiwanie osób do współpracy w charakterze konsultantów oraz otwieranie oddziałów we wszystkich największych miastach w Polsce dowodzi realizacji planów i strategii Prudential. Zakłada ona obecność nie tylko w miastach wojewódzkich, ale i w innych dużych ośrodkach miejskich. Jak twierdzi Robert Zagata, dyrektor sprzedaży agencyjnej w Prudential w Polsce, otwarcie trzeciego śląskiego oddziału Prudential potwierdza doskonały stan gospodarki regionu i tradycyjną zapobiegliwość jego mieszkańców. Coraz częściej doceniają oni wagę zabezpieczenia przyszłości swojej i swoich bliskich. Dlatego Prudential wiąże duże nadzieje ze swoim częstochowskim oddziałem. „Chcemy być obecni we wszystkich liczących się ośrodkach miejskich w Polsce. Wzorem innych oddziałów, również i w Częstochowie chcemy przekonać do współpracy docelowo około 100 osób, które będą pełnić rolę naszych konsultantów. Oferujemy im bezpłatne szkolenia z założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej oraz szkolenia z ubezpieczeń, pozwalające na przystąpienie do egzaminu państwowego.” – wyjaśnia Zagata. Prudential deklaruje również chęć rozpoczęcia współpracy z menedżerami sprzedaży, legitymującymi się doświadczeniem w branży finansowej. Firma oferuje im kompleksowe szkolenia i wdrożenia w budowanie sieci sprzedaży.

Prudential kieruje swoją ofertę współpracy w Częstochowie i okolicach również do nauczycieli, a to ze względu na ich doświadczenie w zrozumieniu i analizie potrzeb. Sporą grupę konsultantów stanowią również świeżo upieczeni absolwenci i studenci ostatnich lat różnych kierunków. Jak dodaje Robert Zagata: „Nie wykluczamy nikogo z możliwości współpracy z nami i interesuje nas każdy, kto świadomie podejmuje wybór drogi zawodowej pośrednika ubezpieczeniowego. To zawód niełatwy i pełen wyzwań, ale również satysfakcjonujący. Nasze doświadczenia z innych oddziałów pokazują, że oferta współpracy z Prudential dobrze trafia do nauczycieli i do wszystkich osób, które cenią sobie elastyczny sposób współpracy – pracę wg własnego „grafika.”

Z kolei Abhishek Bhatia, prezes Prudential w Polsce, w swoich wystąpieniach dotyczących planów rozwoju firmy zapowiedział otwarcie około 20-25 oddziałów Prudential w całym kraju oraz pozyskanie do współpracy docelowo ponad 3 tys. konsultantów. Łączna kwota planowanych inwestycji w Polsce – oprócz rozbudowy sieci oddziałów i pozyskania konsultantów do współpracy obejmą również inwestycje w infrastrukturę IT oraz rozpoznawalność marki – ma osiągnąć wysokość ponad 150 mln złotych w ciągu trzech lat od powrotu na polski rynek. Firma działała w Polsce przed II wojną światową, a na polski rynek ubezpieczeń na życie i oszczędności powróciła w marcu 2013 r. Ubezpieczyciel informuje ostatnio o poszukiwaniach spadkobierców przedwojennych klientów i przedstawia prawdziwe historie przedwojennych polis.

Nowo otwarty oddział w Częstochowie mieści się przy Placu Ignacego Daszyńskiego 4.

Kontakt dla mediów:
Damian Ziąber
Tel. 502 591 655
E-mail: damian.ziaber@prudential.pl


Prudential wypłacił do tej pory ponad 16 milionów funtów szterlingów tytułem odszkodowań dla posiadaczy i spadkobierców przedwojennych polis wystawionych w Polsce. Wciąż poszukiwane są osoby, które mogą być spadkobiercami przedwojennych klientów ubezpieczyciela. Lista przedwojennych klientów firmy znajduje się pod adresem http://www.prudential.co.uk/customers/pre-world-war-ll-polish-business/przedwojenne-nteresy .
Prudential prowadzi działalność w Polsce od marca 2013 r.; jest częścią założonej w 1848 r. brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej. Towarzystwo ubezpieczeniowe oferuje rozwiązania, które zapewniają ochronę ubezpieczeniową połączoną z możliwością oszczędzania na dowolny cel. Flagowym produktem Prudential jest unikalne na polskim rynku ubezpieczenie na życie „Premiopolisa”, pozwalające na zaplanowanie przyszłości finansowej i pomnażanie oszczędności przy jednoczesnym zabezpieczeniu klientów w razie np. poważnej choroby. Prudential konsekwentnie rozwija swoją ofertę produktową, wprowadzając do niej szereg umów dodatkowych, zabezpieczających klientów finansowo na wypadek poważnego zachorowania albo poważnego uszczerbku na zdrowie. Prudential współpracuje obecnie z siecią ponad 600 konsultantów ds. planowania finansowego i planuje, że do 2015 roku będzie ich około  tysiąca , a docelowo – ok. 3 tys.  Konsultanci działają w 13 oddziałach w największych miastach w Polsce; docelowo Prudential chce otworzyć 25-30 swoich oddziałów. Prudential zadeklarował inwestycje w wysokości 150 mln zł w ciągu pierwszych trzech lat od chwili powrotu na polski rynek. Środki zostaną przeznaczone na  rozwój sieci współpracowników i infrastruktury oraz zainwestowane w markę ubezpieczyciela. Firma w ramach przypomnienia o swojej przedwojennej obecności wsparła produkcję filmu „Warszawa 1935”, ukazującego piękno przedwojennej Warszawy. W marcu 2014r. Prudential zaprezentował historie spadkobierców posiadaczy przedwojennych polis, wystawionych przez firmę za czasów II Rzeczpospolitej; firma do dzisiaj poszukuje spadkobierców polis wystawionych w Polsce przed II wojną światową. Prudential wspiera również akcję społeczną „Daję Słowo”, mającą na celu przywrócenie wartości danemu słowu. Mottem Prudential jest hasło:
„Od 165 lat staramy się robić więcej niż inni, bo dla kogoś może to znaczyć wszystko.” Więcej na www.prudential.pl oraz na:
www.historieprudential.pl
https://plus.google.com/u/0/+PrudentialPl165
https://www.facebook.com/CzasNaPrzyszlosc
WWW www.dajeslowo.pl

Prudential