Holding Media-Saturn przedłuża współpracę z Universal McCann

Właściciel sieci marketów ze sprzętem elektronicznym Media Markt i SATURN wyłonił zwycięzcę przetargu na planowanie i zakup mediów telewizyjnych. Po raz kolejny został nim dom mediowy Universal McCann, z którym holding współpracuje od 2002 roku.

Do zasadniczej fazy przetargu zaproszono cztery agencje. Po przeanalizowaniu ofert, Media Saturn zdecydował się przedłużyć umowę z dotychczasowym partnerem. 

Universal McCann zaoferował nam konkurencyjne warunki i pomoc w optymalnym doborze mediów. Ważną rolę odegrały także nasze doświadczenia, zaufanie biznesowe i relacje wypracowane w ciągu blisko 12 lat współpracy. Liczymy na dalsze wsparcie, zarówno od strony zakupu mediów, jak i koncepcji strategicznego planowania – powiedział Dariusz Juszkiewicz, kierownik Działu Planowania Mediów Media-Saturn Holding Polska.

W ramach współpracy z Media Saturn, wybrany dom mediowy odpowiada przede wszystkim za planowanie i zakup mediów telewizyjnych, a także opracowywanie kampanii dla sieci specjalistycznych marketów Media Markt i SATURN. Ponadto, holding korzysta również z doradztwa i wiedzy partnera w zakresie nowoczesnych strategii marketingowych.


Należące do holdingu Media Saturn sieci Media Markt i Saturn zajmują pierwsze miejsce wśród sprzedawców elektroniki użytkowej w Polsce i Europie, oferując najpełniejszy na rynku asortyment w zakresie sprzętu multimedialnego, teleinformatycznego, telewizorów, urządzeń audio-wideo, biurowych, AGD i pełną gamę akcesoriów, a także książki, programy i gry komputerowe oraz filmy i muzykę. Media Markt i Saturn zarządzane są niezależnie i stanowią konkurencyjne wobec siebie marki sprzedaży detalicznej. Więcej informacji o Grupie Media-Saturn dostępnych jest na stronie: www.media-saturn.com

Media SATURN
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN  ( press box )