Sygma Bank rozwija swój program rabatowy
Odświeżony serwis internetowy Sygma Bonus i akcja świąteczna z nowymi partnerami.
Sygma Bonus, program rabatowy dla posiadaczy kart kredytowych wydanych przez Sygma Bank, rozwija swoją działalność. Na nadchodzące święta bank przygotował specjalną akcję rabatową, pozyskując do niej nowych partnerów. W ramach komunikacji rabatów bank odświeżył również serwis internetowy Sygma Bonus.
Program rabatowy Sygma Bonus powstał dwa lata temu z myślą o wszystkich użytkownikach kart kredytowych wydanych przez Sygma Bank. Głównym celem programu jest zaoferowanie klientom banku atrakcyjnych zniżek podczas zakupów dokonywanych przy użyciu kart kredytowych Sygma Banku w placówkach handlowych partnerów programu.
Bank nie uzależnia możliwości skorzystania ze zniżek od rodzaju posiadanej karty, co ma miejsce w przypadku innych tego typu programów. Klienci nie muszą też zostawiać swoich danych – program nie wymaga ani rejestracji, ani logowania – a do skorzystania ze zniżek wystarczy sam fakt posiadania karty. Rabat udzielany jest w momencie dokonywania płatności w punkcie handlowym.
W programie już teraz uczestniczy ponad 50 partnerów, co łącznie daje możliwość skorzystania z rabatów sięgających nawet 55% w ponad 2 500 punktów handlowych. Oprócz stałych zniżek, bank organizuje również akcje promocyjne z wykorzystaniem dodatkowych kuponów rabatowych, oferując użytkownikom swoich kart kupony na Wielkanoc, wakacje, czy z okazji Dnia Dziecka.
Z okazji najbliższych świąt dla wszystkich klientów posiadających kartę kredytową, Sygma Bank wraz z 23 partnerami programu rabatowego Sygma Bonus przygotował akcję „Świąteczne rabaty”. Do projektu zaproszono wielu nowych partnerów m.in. sieć Camaieu, delikatesy Alma, salony BIG STAR, Polo Market, Atlantic oraz drogerie Super-Pharm.
Do końca roku w placówkach wszystkich partnerów akcji Klienci Sygma Banku mogą korzystać z rabatów nawet do 30%.
Wszystkie informacje na temat Sygma Bonus są dostępne na stronie internetowej www.sygmabonus.pl , która od kilku dni jest w nowej odsłonie.
„Na stronie głównej serwisu pojawiła się lista partnerów programu wraz z ich ofertą, dzięki czemu osoba odwiedzająca serwis od razu może sprawdzić, kto jest partnerem programu oraz jaki dany partner oferuje rabat.” – powiedziała Iwona Barbara Mizdra, kierownik ds. programów partnerskich w Sygma Banku. „Prace nad stroną internetową miały na celu poprawę jej ogólnego wyglądu. Teraz strona sygmabonus.pl jest bardziej przejrzysta, nowoczesna i intuicyjna, a nasi Klienci mogą w łatwy i szybki sposób znaleźć interesujące ich informacje. Od strony technologicznej wyeliminowana została technologia Flash, dzięki czemu strona poprawnie wyświetla się na systemach MAC OS oraz systemach Android. Optymalizacji zostały poddane również wszystkie elementy graficzne w celu szybszego działania serwisu.” – dodaje Mizdra.
Historia Sygma Bank zaczyna się w 1999 r., kiedy działalność w Polsce rozpoczęła firma Finplus SA, specjalizująca się w kredytach konsumenckich oraz finansowaniu zakupów przy pomocy kart kredytowych. W 2004 r. Finplus SA podjęła decyzję o rozpoczęciu działalności w Polsce jako oddział francuskiego Sygma Banque Societe Anonyme.
Tak powstał Sygma Bank. Cała gama produktów firmy Finplus została przeniesiona do nowego podmiotu. Sygma Bank należy w całości do Grupy LaSer i świadczy w jej ramach usługi finansowe. Z kolei Grupa LaSer należy w 50% do Galeries Lafayette, co determinuje handlowe doświadczenia firmy, zaś w pozostałych 50% do BNP Paribas Personal Finance. Więcej na www.lasergroup.eu
Sygma Bank specjalizuje się w aktywnym wspieraniu sieci detalicznych poprzez usługi finansowe i pozafinansowe, w szczególności karty kredytowe typu „private label”, kredyty ratalne oraz pożyczki gotówkowe. Sygma Bank wspiera sieci handlowe wykorzystując swoje bogate doświadczenie z innych rynków europejskich. Będąc finansową jednostką Grupy LaSer – europejskiego lidera kart i obsługi transakcji handlowych w sieciach detalicznych – Sygma tworzy dla swoich partnerów biznesowych specjalne programy dla posiadaczy kart i organizuje akcje promocyjne, także zorientowaną na konsumenta strategię komunikacji marketingowej. Sygma Bank jest jednym z liderów polskiego rynku kart kredytowych. W portfelu posiada ok. 1 mln kart kredytowych (stan na 2013r.) i zarządza obecnie rachunkami kredytowymi ponad 1,5 mln klientów. W styczniu 2010 r. doszło do prawnej fuzji Sygma Banque Societe Anonyme Oddział w Polsce Cetelem Bank SA.
Więcej na www.sygmabank.pl