Ruszyła kampania telewizyjna nowego produktu w portofio Xenny – Xenny błonnik

Złe nawyki żywieniowe, stres czy siedzący tryb życia przyczyniają się do powstawania wielu uciążliwych dolegliwości, w tym zaparć. Problem, choć z pozoru może wydawać się błahy niekiedy powoduje poważne powikłania zdrowotne. Zaparć nie należy ignorować dlatego marka Xenna wprowadziła do swojego portfolio produkt, który skutecznie działa na ich przyczynę.

Marka Xenna wprowadziła na polski rynek nowy produkt – Xennę błonnik. Jest to wygodny w dawkowaniu, wysoko skoncentrowany błonnik pszenny, który wspomaga oczyszczanie jelit, jednocześnie nie uzależniając i nie rozleniwiając pracy układu pokarmowego. Obecność nowego produktu na półkach sklepowych i aptecznych, wzmocniona jest nową kampanią telewizyjną, która ma na celu budowanie pozycji produktu w segmencie suplementów błonnika.

Reklama Xenny błonnik w obrazowy sposób, pokazuje problem, jakim są złogi zalegające w jelitach, które prowadzą do powstawania zaparć. Dzięki rysowaniu jelit na szybie, konsumenci w łatwy i przystępny sposób mogą wyobrazić sobie mechanizm jaki zachodzi w ich jelitach. Xenna błonnik poprzez wykorzystanie w swojej reklamie nowoczesnego i estetycznego podejścia do trudnego i wstydliwego tematu, chce oswoić konsumentów z problemem zaparć. Emisja spotu właśnie trwa na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych.

Koncepcję kreatywną 15’’ filmu stworzyła agencja reklamowa Opus B. Za reżyserię odpowiedzialny był Damian Pietrasik, zaś za produkcję – Alvernia Studios. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

USP Zdrowie