Ceramika Paradyż o CSR na V Europejskim Forum Gospodarczym

Jednym z wydarzeń tegorocznego Europejskiego Forum Gospodarczego – Łódzkie 2012, było seminarium „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu jako narzędzie budowy silnych marek”. Zaproszeni prelegenci, w tym przedstawicielka Ceramiki Paradyż, dyskutowali o roli CSR w tworzeniu wizerunku firm, produktów i usług.

W seminarium wzięli udział: Maciej Bieńkiewicz, z COMPETITA, dr Agata Rudnicka z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz Agata Rozalska z Biura Programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”. O dobrych praktykach z zakresu CSR opowiadali przedstawiciele Ceramiki Paradyż , właściciela drogerii Rossman oraz Jeronimo Martins Polska, właściciela marki Biedronka.

Na temat odpowiedzialnych relacji z pracownikami, przejrzystości polityki zatrudnienia, kształcenia kadr i systemów motywacyjnych opowiadała Iwona Melka-Skołd, Dyrektor Personalny Ceramiki Paradyż. W prowadzonej przez naszą firmę polityce personalnej, kluczowym elementem są rzeczywiste potrzeby naszych pracowników, które wiążą się z edukacją i miejscem ich pracy – mówi Iwona Melka-Skołd. W naszych działaniach kierujemy się transparentnością, dlatego zarówno procesy rekrutacyjne, jak i systemy motywacji, szkoleń i wynagrodzeń pracowników oparte są na ustalonych wewnętrznie procedurach – dodaje Melka-Skołd. W firmie prowadzone są liczne szkolenia wewnętrzne organizowane z inicjatywy Ceramiki Paradyż oraz przy współpracy z podmiotami zewnętrznymi. Dodatkową aktywnością są również projekty dofinansowywane z Europejskiego Funduszu Społecznego. Potwierdzeniem jakości prowadzonych przez firmę działań w ramach polityki personalnej jest wysoka ocena pracowników oraz dwie nagrody Inwestor w Kapitał Ludzki, przyznane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.  

Europejskie Forum Gospodarcze, jest od pięciu lat organizowane przez Samorząd Województwa Łódzkiego. Jego głównym celem zdynamizowanie współpracy pomiędzy podmiotami gospodarczymi oraz promocja i zwiększenie potencjału województwa łódzkiego. Organizatorami seminarium „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu jako narzędzie budowy silnych marek”, w ramach V Forum byli: COMPETITA PR & CSR strategies oraz Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania na Wydziale Zarządzania UŁ.

Zapraszamy na stronę www.paradyz.com .



Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 22 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w 37 krajach na całym świecie. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1800 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę „Filary Polskiej Gospodarki 2011”, „JAKOŚĆ ROKU ZŁOTO 2012”, oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2011 z diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)