- MediaMarkt Polska i bolttech Poland podsumowują rok nowej odsłony programu wynajmu RentMe
- Dobro zawsze wraca - wspierając innych, tworzymy lepszy świat
- Energooszczędne rozwiązania do drzwi tarasowych i wejściowych
- Ile kosztuje ogrzewanie pompą ciepła? To warto wiedzieć
- Redegate finalistą EY Przedsiębiorca Roku 2024!
Bardzo dobre statystyki MegaMarket – ponad 90% doręczeń już następnego dnia
Klienci sklepu internetowego MegaMarket mogą mieć pewność, że zamówiony towar dostaną tak szybko jak to możliwe. Według statystyk e-sklepu ponad 90% doręczeń realizowanych jest do 24 h od dokonania zakupu.
Klienci sklepów internetowych coraz częściej zwracają uwagę na szybkość dostawy zamówionego w sklepie internetowym towaru. Dane statystyczne mówią, że aż 60% klientów uważa informację o szacowanym lub gwarantowanym terminie dostawy za jedną z najistotniejszych w procesie zakupowym*. Zasada dążenia do maksymalnie krótkiego czasu dostawy to również priorytet w działalności cieszącego się coraz większą popularnością sklepu internetowego www.magamarket.com.pl. Według statystyk MegaMarketu ponad 90% zamówień realizowanych jest już następnego dnia po ich złożeniu (dane dotyczą płatności przy odbiorze oraz płatności rozliczonych /zaksięgowanych typu Przelew, payu). Statystyki dotyczące dowozu do Punktów Odbioru w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach są jeszcze lepsze – gotowe do odbioru następnego dnia są tu wszystkie zamówienia złożone do godziny 22.00.
Robimy wszystko, by sklep internetowy www.megamarket.com.pl był jak najbardziej przyjazny klientom. Nasze starania potwierdzają statystyki – w zdecydowanej większości klient może cieszyć się zamówionym towarem w dzień po złożeniu zamówienia. Dla wygody klientów otwieramy również kolejne Punkty Odbioru Osobistego – wybierając taki wariant dostawy w przypadku Warszawy, Wrocławia i Katowic można mieć pewność pewność, że towar będzie gotowy do odbioru już następnego dnia.– mówi Grzegorz Ożóg, Dyrektor ds. sprzedaży internetowej w Grupie Domex.
* Na podstawie raportu Online Shopping Customer Experience Study dotyczącego zachowań i preferencji w zakresie obsługi posprzedażowej przygotowanego przez firmę kurierską UPS we współpracy z comScore
Sklep internetowy MegaMarket firmy Domex istnieje od 2006 roku. Powstał w wyniku dynamicznie rosnącej popularności zakupów dokonywanych przez Internet. Firma Domex posiada własne nowoczesne Centrum Logistyczno-Magazynowe wysokiego składowania o powierzchni ponad 11 000 mkw., dzięki czemu aż 90 % zamówień może zostać zrealizowanych w dniu ich złożenia. Odpowiednie magazynowanie i profesjonalne przygotowanie towarów do transportu zapewnia stuprocentowe bezpieczeństwo wysyłanego sprzętu.