Przygody Jupik T.E.A.M – Tajnych Ekspertów Aktywnej Mocy w telewizji i internecie
Dzisiaj rusza kampania telewizyjna i internetowa marki Jupik. Potrwa do końca maja.
Spot telewizyjny jest obecny w kanałach dziecięcych oraz ogólnopolskich stacjach telewizyjnych w pasmach dla dzieci. Kampania internetowa w serwisach najpopularniejszych wśród dzieci zachęca do wejścia na stronę internetową.
Nowe przygody Jupik T.E.A.M to porcja prawdziwych emocji i wyzwań w walce z wrogą organizacją MIST.
Na zupełnie nowej odsłonie www.jupik.com dzieci wita film, w którym Jupik T.E.A.M unicestwia plany korporacji MIST, planującej zniszczyć Jupik City. Każdy młody konsument może dołączyć do Jupik T.E.A.M i zostać Tajnym Ekspertem Aktywnej Mocy. Wcześniej musi zarejestrować się na stronie i przejść cykl szkoleń, w którym zdobędzie i udoskonali wiele umiejętności, np. logiczne myślenie, zręczność czy spostrzegawczość. Tajny Ekspert Aktywnej Mocy po 8 tygodniowym szkoleniu będzie mógł wziąć udział w rozgrywce finałowej – starciu z korporacją MIST. Dla najlepszych przewidziane są nagrody – legitymacje Tajnych Ekspertów Aktywnej Mocy oraz super szpiegowskie gadżety.
Za kreację spotu i strony www odpowiada agencja OS3. Planowanie i zakup mediów – dom mediowy MPG. Koncept Jupik T.E.A.M powstał w agencji PND Futura.
Hoop Polska Sp. z o.o., wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková – Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Paweł Wolnicki – Dyrektor Komercyjny i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)