Pierwsza interaktywna gazetka Saturna
Wystartowała kampania reklamowa sieci Saturn pod hasłem „Pa pa, papierze!”, namawiająca konsumentów do skorzystania z innowacyjnej, interaktywnej formy gazetki, która po raz pierwszy ukazała się na stronie www.saturn.pl .
Kampania, która potrwa do piątku (3 lutego) ma przyciągnąć klientów do strony Saturna, na której można zapoznać się z aktualną ofertą promocyjną sieci, zarezerwować produkt on-line, sprawdzić dostępność i ceny usług dodatkowych, a także zarejestrować się na newsletter.
Atrakcyjność bieżącej oferty prezentowanej w gazetce interaktywnej, obowiązującej do 8 lutego, mają podnieść raty 36×0%.
Klienci Saturna w Polsce to przede wszystkim mieszkańcy dużych miast, nowocześni, stanowiący nadreprezentację wśród użytkowników Internetu.
Kampania wykorzystuje spoty telewizyjne (TVN, TVN 24, TVP, Polsat), radiowe(PR3, PR4, ZET, RMF FM, Eska, Eska Rock), lokalny outdoor, Internet (onet.pl, wp.pl, youtube.pl, interia.pl, google.pl), materiały informacyjne w punktach sprzedaży.
Tym razem Saturn zrezygnował z wielkonakładowego druku i dystrybucji gazetek, wydrukowana oferta jest jednak dostępna w marketach.
Kampania została opracowana przez polski oddział agencji Young&Rubicam, media do kampanii zostały zakupione przez dział planowania mediów Media Saturn Holding oraz dom mediowy Universal McCann.
SATRUN to sieć 16 marketów oferujących największy na rynku asortyment w zakresie sprzętu multimedialnego, teleinformatycznego, fotograficznego, telewizorów, urządzeń audio-wideo, biurowych, AGD i pełną gamę akcesoriów, a także książki, gry komputerowe oraz filmy i muzykę.
W ciągu 7 lat działalności sklepy SATURN osiągnęły ugruntowaną pozycję na rynku elektroniki użytkowej, stając się sklepem pierwszego wyboru na rynkach lokalnych.
SATURN cieszy się również bardzo dobrą opinią jako pewny i wiarygodny pracodawca.