Wedel gra na UEFA EURO 2012TM!

W dniu 11 stycznia 2012 roku, na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyła się konferencja prasowa marki Wedel. Podczas spotkania zaprezentowana została strategia oraz plany firmy na czas UEFA EURO 2012TM.

Wedel to najsilniejsza czekoladowa marka w Polsce, ciesząca się ogromną renomą oraz ponad 160 letnią tradycją. Jest to firma niezwykle zakorzeniona w polskiej historii i od lat towarzyszy Polakom w ważnych wydarzeniach. Paweł Szcześniak, Dyrektor Zarządzający LOTTE Wedel przypomniał, że: „Marka Wedel to nie tylko producent czekoladowych smakołyków, ale również ponadczasowy dostarczyciel przyjemności, dlatego firma została Narodowym Sponsorem UEFA EURO 2012TM i zaangażowała się w tak ważny i prestiżowy projekt jak Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Wedel w tych radosnych chwilach, chce towarzyszyć wszystkim kibicom poprzez swoje aktywności związane z UEFA EURO 2012TM”.

Wedlowska Fala Przyjemności

Wedel, to nie tylko niezmiennie wysoka jakość produktu, ale również komunikacja godna lidera branży czekoladowej. Rosnące oczekiwania konsumentów mobilizują do stawiania coraz wyższych celów. Zgodnie z najnowszymi trendami, Wedel od kilku lat podejmuje interaktywny dialog z konsumentem w ramach platformy komunikacyjnej „Wedel Fabryka Przyjemności”. Jej celem jest wzmocnienie tożsamości Wedla, jako ponadczasowego dostarczyciela przyjemności.
„Myśląc o emocjach, dzieleniu się przyjemnością i byciu razem podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej szukaliśmy odpowiedniego symbolu, który najlepiej zdefiniuje to wszystko i tak zrodziła się idea Wedlowskiej Fali Przyjemności, która sprawi, że będziemy chcieli być razem, dzielić się przyjemnością, dobrymi emocjami i dzięki, której kibicowanie podczas UEFA EURO 2012TM będzie się nam kojarzyć z byciem razem” mówił Stephane Tikhomoriff Dyrektor Marketingu E.Wedel.
Od początku stycznia we wszystkich większych stacjach telewizyjnych wyświetlana jest kolejna odsłona Fabryki Przyjemności, kopia telewizyjna przedstawiająca zwierzęta, które wspólnie wykonują wedlowską falę.

1090 podwójnych biletów od Wedla
2 stycznia rozpoczęła się promocja konsumencka marki Wedel, w której do wygrania jest aż 1090 podwójnych biletów na mecze w Polsce oraz na Ukrainie. W losowaniu wezmą udział konsumenci, którzy kupią wedlowskie produkty oraz zarejestrują się na stronie internetowej. O zasadach promocji i o tym, że warto próbować szczęścia opowiedział Maciej Pichlak – starszy kierownik marki Wedel.

Stadion Narodowy z Czekolady
Marka Wedel to słodycze, które trafiają do wszystkich Polaków, ale to także unikatowe czekoladowe rzeźby, które powstają w wedlowskiej Pracowni Rarytasów, pod okiem Janusza Profusa. Maestro  Czekolady już nie raz zaskakiwał swoimi niesamowitymi dziełami, jak buty, czy samochody z czekolady. Tym razem przygotował coś zupełnie wyjątkowego:  Stadion Narodowy  w całości wykonany z wedlowskiej czekolady! Podczas konferencji prasowej wszyscy mogli podziwiać tę precyzyjnie wykonaną i niezwykłą rzeźbę oraz posłuchać opowieści Maestro o tym jak wyglądały prace nad czekoladową makietą. Na potrzeby rzeźby zużyte zostało około 400 kilogramów czekolady. Jedząc każdego dnia kawałek rzeźby, ważący tyle co normalna tabliczka czekolady (100 g), zjedzenie całości zajęłoby jednej osobie ponad 10 lat.

Specjalna linia produktów dedykowanych UEFA EURO 2012TM
Wedel, największy dostawca przyjemności w Polsce jako Narodowy Sponsor UEFA EURO 2012TM przygotował specjalną ofertę swoich produktów o których opowiedziała Marta Pokutycka – Mądrala kierownik komunikacji E.Wedel. Limitowaną edycję tworzą: Czekoladowa Figurka Slavko i Slawka; Ptasie Mleczko® w opakowaniu w kształcie stadionu oraz Ptasie Mleczko® z unikatowymi biało-czerwonymi piankami; Torcik Wedlowski w opakowaniu w kształcie piłki nożnej; Baryłki Football-praliny w kształcie piłek; Pawełek oficjalny baton UEFA EURO 2012TM; Chrupki Kibica oraz Czekolady w wyjątkowych wariantach smakowych i gramaturach.


E.Wedel to najsilniejsza czekoladowa marka w Polsce, która od ponad 160 lat dostarcza swoim konsumentom radość i smakołyki rozpoznawane i lubiane przez swoich konsumentów. Wedel od lat zwycięża w rankingach na najsilniejszą markę w Polsce w kategorii słodyczy. W portfolio firmy znajdują się doskonałe czekolady, w tym kultowa Jedyna, seria czekolad nadziewanych i czekolad z dodatkami oraz batony: Pawełek, Bajeczny i Pierrot. Niesłabnącą popularnością wśród konsumentów cieszą się pełna różnorodnych smaków Mieszanka Wedlowska, ręcznie dekorowany Torcik Wedlowski oraz stworzone już w latach trzydziestych XX wieku, przez Jana Wedla – Ptasie Mleczko®.
E. Wedel posiada obecnie jedną fabrykę na warszawskiej Pradze i zatrudnia ponad 1200 pracowników. Firma jest liderem w produkcji słodyczy w Polsce i w 2010 roku osiągnęła 14,7 proc. udziałów w segmencie czekolady wartościowo i 15,1 proc. ilościowo. Od września 2010 roku, Wedel jest częścią japońskiej Grupy LOTTE, która jest międzynarodowym koncernem, założonym w 1948, początkowo specjalizującym się w sektorze gum do żucia. Obecnie działa w różnych dziedzinach biznesu, włączając w to sektor spożywczy, słodyczy, handlu, podróży i turystyki, chemiczny, rynek budowlany oraz finansowy.

Wedel
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy E. Wedel (PRESS BOX)