Ceramika Paradyż liderem branży płytek ceramicznych wg rankingu Rzeczpospolitej

Dziennik Rzeczpospolita po raz kolejny ogłosił ranking najcenniejszych polskich marek. Ceramika Paradyż zajęła w nim wysokie – 93 miejsce w ogólnopolskim rankingu najcenniejszych rodzimych brandów. Ta pozycja daje firmie 1 miejsce wśród producentów płytek ceramicznych. Wartość znaku firmowego Ceramiki Paradyż wyceniono na 136,2 mln zł.

„Konsekwentnie modernizujemy naszą firmę zwiększając wartość marki Ceramika Paradyż. Mamy potencjał, aby w perspektywie następnych kilku lat znaleźć się w rankingu o kilka miejsc wyżej. Cieszy nas także fakt, że na tle osiągnięć naszej konkurencji Ceramika Paradyż, jako czołowy producent płytek ceramicznych, wypadła tak dobrze” – komentuje Paweł Łuczka, Prezes Zarządu Grupy Paradyż.

Według rankingu Ceramikę Paradyż uznano za najbardziej wartościową markę wśród producentów płytek ceramicznych. Dla porównania, na drugim miejscu uplasowało się Opoczno – 106 miejsce. Wartość tej marki wyceniono na 117,3 mln zł. Na trzecim miejscu – 196 pozycja w rankingu – znalazł się Tubądzin (wartość tego brandu wyceniono na 47,7 mln zł). Czwartą marką jest Nowa Gala, o wartości 32,9 mln zł – 241 miejsce w rankingu.  

Wyboru najcenniejszych polskich firm dokonano spośród ponad 400 marek, na podstawie danych finansowych i badania opinii konsumentów. Najcenniejszą polską marką od 5 lat pozostaje Orlen. Jej wartość to dziś ponad 3,8 mld zł, co oznacza, że przez rok podrożała o 25 milionów zł. W całym rankingu 117 marek zyskało na wartości, podczas gdy aż 189 straciło. Łączna wartość 330 marek sklasyfikowanych w rankingu wyniosła 57 mld zł.

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)