Piękne włamanie do Media Markt

Życie potrafi zaskoczyć i napisać scenariusz jak z filmu sensacyjnego. Taki właśnie wymiar ma najnowszy ekskluzywny kalendarz na rok 2012 sieci Media Markt – „Skok na niskie ceny”. Kto jest włamywaczem i jakie stosuje sztuczki można przekonać się z kart kalendarza…

Sieć Media Markt po raz trzeci wydała wyjątkowy kalendarz, który prezentuje zmysłowość kobiecego piękna i odwołuje się do emocji związanych z posiadaniem markowego sprzętu.  Nakład jest limitowany (1500 egzemplarzy) i trafi tylko do najważniejszych partnerów Media Markt. W sesji po raz pierwszy wykorzystano kolorowe zdjęcia, które zostały wykonane w markecie Media Markt.

„Skok na niskie ceny” nie jest zadaniem łatwym i podejmują się go tylko najlepsze agentki, doskonale wygimnastykowane oraz pełne naturalnego uwodzicielskiego wdzięku. Wyrafinowane, lateksowe kreacje przywodzą na myśl postaci erotycznych super-bohaterek, u których siła charakteru koresponduje z pięknem wysportowanego ciała.   Trud włamania jest rekompensowany najnowocześniejszymi urządzeniami uznanych producentów, które mogą być przydatne włamywaczkom w ich życiu codziennym… jak i przy planowaniu kolejnego skoku.

„Media Markt po raz kolejny prezentuje zmysłowy kalendarz, który podkreśla niestandardowe myślenie o produktach elektroniki użytkowej. Lubimy zaskakiwać i prezentować oryginalne rozwiązania – nasz kalendarz jest tego najlepszym przykładem” – mówi Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu Media Markt.

Autorem zdjęć jest Emil Biliński – wychowany w Austrii fotografik, który może się poszczycić współpracą m.in. z: Anne Leibovitz, Dawidem Lachapelle i Peterem Lindberghiem. Kreacje przygotował współpracujący z fotografem wiedeński stylista i projektant Nino B. Pavlek. Studio M5 zorganizowało produkcję sesji. Całość konceptu przygotowała i opracowała agencja Opus B.