- Premiera najnowszych kolekcji Cerrad X La Mania Home na targach Cersaie 2023
- Przestrzeń i szyk w nowoczesnej kuchni
- Pierwszy komercyjny budynek o zerowej emisji dwutlenku węgla w Wielkiej Brytanii
- Marka KRISPOL podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
- Nieruchomość z ocenami, czyli słów kilka o świadectwie energetycznym budynku
Hoop Cola odkręca nagrody oraz designerskie Urban Vinyle
Już za tydzień rozpoczyna się nowa, odkręcona promocja Hoop Coli. Od 19 września do 13 listopada ta najbardziej odkręcona promocja na rynku pozwoli wygrać wiele nagród. Wystarczy kupować Hoop Colę, zbierać kody i wymieniać je na nagrody.
Dzięki unikalnym kodom uczestnicy promocji mogą wziąć udział w p aukcjach wartościowych nagród, m.in. iPodów, iPhonów, iPadów, laptopów i innych gadżetów. Licytacja nagród odbywać się będzie codziennie na stronie internetowej Hoop Coli www.hoopcola.pl. Przez cały okres trwania promocji każdego dnia do wygrania będą 3 nagrody. Łowcy nagród bieżące informacje o kolejnych aukcjach i nagrodach znajdą na profilu Odkręceni na Facebooku.
Poza tym nakrętki zamieniać można na jeden z Urban Vinyli – designerską figurkę, jednego z członków ośmioosobowej rodziny przygotowanej przez Hoop Colę. Co tydzień pojawi się nowa figurka, a każda za jedynie 4 kody z odkręconych butelek Hoop Coli.
Szczegóły akcji promocyjnej znajdują się w regulaminie, dostępnym na stronie www.hoopcola.pl .
Promocja jest wsparta kampanią TV, kinową, outdoorem, internetową oraz szeroko zakrojonymi działaniami social media.
Za kampanię odpowiada agencja Brain za zakup i planowanie mediów MPG. Za organizację promocji odpowiada agencja Saleslink
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)