Zmiana na stanowisku Dyrektora Marketingu Grupy Paradyż

Z początkiem sierpnia 2011 roku Dorota Kaźmierczak objęła stanowisko Dyrektora Marketingu Spółek Grupy Paradyż, jednego z największych w Polsce producentów płytek ceramicznych.

Do obowiązków Dyrektora Marketingu należy koordynacja działań w ramach globalnej strategii marketingowej obu spółek – Ceramiki Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o. – zarządzając strukturą wewnętrzną złożoną z trzech działów: Działu Promocji i Reklamy, Działu Kreacji i Ekspozycji oraz Działu Systemów Wsparcia Sprzedaży. Jako Dyrektor Marketingu odpowiada za spójną tożsamość wizualną firmy i budowanie międzynarodowej świadomości marek; opracowuje i wdraża strategię marketingową, a także planuje budżet marketingowy i odpowiada za jego realizację. Do jej obowiązków należy również przygotowywanie i realizacja kompleksowych działań z zakresu marketingu relacji dla partnerów handlowych reprezentujących zarówno rodzimy rynek budowlany, jak i 37 rynków zagranicznych. Ponadto koordynuje prace związane z przygotowaniem i realizacją międzynarodowych kampanii promocyjnych i wizerunkowych, projektowaniem i realizacją form ekspozycji produktów Grupy Paradyż w sieci sprzedaży, a także uczestnictwo Grupy Paradyż w polskich i zagranicznych imprezach targowych. Monitoruje rynek oraz zleca wykonanie badań i analiz. Dba również o właściwy wizerunek firmy na płaszczyźnie społecznej koordynując działania Grupy w obszarze CSR.

Od 6 lat w Grupie Paradyż – od początku związana z marketingiem – począwszy od stanowiska Managera Marketingu, następnie Kierownika Działu Promocji i Reklamy, p.o. Dyrektora Marketingu, a w ostatnim czasie Rzecznika Prasowego. W swojej dotychczasowej pracy była odpowiedzialna m.in. za wsparcie zarządzaniem marek w portfolio Grupy – badania marketingowe, pozycjonowanie, projektowanie i realizację efektywnych działań komunikacyjnych (kampanie reklamowe, komunikacja w kanale social media, działania wspierające sprzedaż i budujące świadomość marek oraz ich wizerunek w Polsce i na rynkach zagranicznych m.in. Czechy, Słowacja, Ukraina, Białoruś, Litwa, Łotwa, Estonia, Rosja).

Przed rozpoczęciem kariery w strukturach Grupy Paradyż, Dorota Kaźmierczak zdobywała doświadczenie w branży telekomunikacyjnej i IT. Pracowała również na stanowisku dyrektora agencji reklamowej. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.


Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 20 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w blisko 40 krajach na całym świecie. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1800 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way – propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to  gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. „Laur Konsumenta”, „Jakość Roku” „Perły Ceramiki UE” czy „Łazienka – Wybór Roku” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz.

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX )