Pawełek i jest OK.!
15 kwietnia 2011 roku, rozpoczyna się konkurs internetowy wspomagający nową kampanię reklamową batonika Pawełek.
Idea reklamy oparta jest na sekwencji pomyłek, które bawią widza już od samego początku. Głównym komunikatem spotu jest ukazanie batonika Pawełek, jako smakołyku dającego mentalnego kopa i pobudzającego myślenie. Reklama angażuje widza i jego wyobraźnię. Bohater filmu reklamowego znajduje się w trudnej sytuacji, jednak ma w dłoni Pawełka jest więc pewien, że sobie poradzi. Spot nie pokazuje gotowego rozwiązania, zostawiając otwarte zakończenie. Humorystyczny sposób przedstawienia całej sytuacji sprawia, że konsumentowi nasuwa się wiele, mniej lub bardziej oczywistych, pomysłów na wyjście z opresji.
Celem działań promocyjnych Pawełka, jest odświeżenie wizerunku i zwiększenie atrakcyjności marki w oczach młodych ludzi (25-35 lat). Dla ludzi optymistycznie patrzących na świat, żyjących aktywnie, szukających pozytywnego impulsu w sytuacjach, które zaskakują i wymagają kreatywnego rozwiązania.
Kampania marki Pawełek została przygotowana wielokanałowo, w oparciu o media najczęściej konsumowane przez grupę docelową. Telewizja jako medium o największym zasięgu, inicjuje tę kampanię, ale będzie ona również silnie wspierana działaniami w Internecie. Już od 15 kwietnia rozpocznie się głosowanie na najlepszą końcówkę spotu na stronie www.pawelek.pl . Internauci, którzy w ciekawy sposób opiszą, dlaczego wybrali właśnie to zakończenie, mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Działania te zachęcają konsumentów do dialogu z marką i współtworzenia stylu i języka komunikacji. Wykorzystane w tym celu zostaną również media społecznościowe. Dodatkowo kampania zostanie wsparta materiałami POS oraz działaniami PR.
Kampanię przygotowała agencja Red8 Advertising, która stworzyła strategię komunikacji i spot telewizyjny oraz Red8 Digital i Red8 Social Media, które to agencje odpowiadają za całość działań w sieci. Media zakupił Dom Mediowy ZenithOptimedia. Za działania PR odpowiada Agencja 24/7 PR.