Nowy logotyp Dolcan

Dolcan odświeża swój wizerunek. Po dwudziestu latach działalności na polskim rynku nieruchomości przyszedł czas na zmianę logo firmy, które ma nawiązywać do nowoczesności oraz kolejnego etapu rozwoju, w który Spółka właśnie wchodzi.

Pierwszym krokiem, towarzyszącym przemianom jest właśnie rebranding marki Dolcan. Decyzja o odświeżeniu logotypu, który towarzyszył firmie przez długie lata, spowodowana jest rozpoczęciem nowego etapu w historii firmy oraz zbliżającym się jubileuszem 20-lecia. Wizualna zmiana wynika z chęci dążenia do ciągłego rozwoju dewelopera w tworzeniu nowoczesnych projektów związanych z rynkiem nieruchomości. Kolejnym etapem będzie debiut Spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, planowany na IV kwartał 2011 roku.

Nowe logo jest pierwszym efektem przemian, jakie firma zamierza przejść w najbliższym czasie. Nasze plany związane z dalszym etapem działalności są jasno sprecyzowane. Przez 20 lat istnienia na polskim rynku zdążyliśmy doskonale poznać potrzeby Klientów, a także nauczyliśmy się na nie skutecznie reagować. Jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie przełoży się na jeszcze większą satysfakcję naszych obecnych i przyszłych Klientów – mówi Alicja Dolińska, Dyrektor Działu Marketingu i Reklamy.

Zmianie uległ również claim firmy Dolcan. Dotychczasowe hasło „Budujemy z pasją” zostało zmodyfikowane, aby podkreślić i utrzymać relacje dewelopera ze swoimi klientami. Nowe hasło, które brzmi „Budujemy pod Twoim kątem” skierowane jest bezpośrednio do wszystkich osób zainteresowanych kupnem mieszkania od firmy Dolcan
Na wykonawcę projektu wybrana została agencja marketingowa Kropka Bordo.

Tworząc nową identyfikację marki Dolcan kierowaliśmy się przede wszystkim tym, aby wyróżnić ją na tle konkurencji. Kolorystyka brandu ma budować w świadomości grupy docelowej skojarzenia związane z nowoczesnością, otwartością, świeżością i zaufaniem, a także ma pomóc w utrzymaniu wizerunku dewelopera przyjaznego klientom.– powiedział Piotr Małkiewicz, Dyrektor Kreatywny Kropki Bordo.

O wyborze Agencji zdecydowało doświadczenie, a także ciekawe projekty, które otrzymaliśmy. Chcieliśmy, aby odświeżone logo – symbol firmy – było przyjazne i pozytywnie kojarzyło się z głównym profilem naszej działalności.– podkreśla Renata Wrona, Kierownik Działu Marketingu i PR.

Więcej informacji na stronie internetowej www.dolcan.com.pl .


Dolcan Sp. z o.o. jest jednym z liderów rynku nieruchomości w Polsce. Założona w 1991 roku firma zrealizowała ponad 20 inwestycji, w których obecnie mieszkają tysiące rodzin. Deweloper tworzy swoje projekty głównie w aglomeracji warszawskiej a także  w innych miastach Polski:  w Lublinie, Kozienicach, Bydgoszczy i Szczecinie. Spółka specjalizuje się w każdym segmencie budownictwa mieszkaniowego, począwszy od domów jednorodzinnych, po kameralne osiedla, kończąc na ekskluzywnych apartamentowcach.
Branża deweloperska jest głównym i wiodącym aspektem działania firmy, jednak nie jedynym. Grupa Dolcan zarządza również trzema hurtowniami materiałów budowlanych i wykończeniowych, w których klienci otrzymują specjalne upusty, hotelem w Częstochowie, 100-hektarowym łowiskiem ryb „Jegiel” oraz kopalnią kruszywa Dolcan Dębinki III k/ Serocka. Firma od 1994 roku sponsoruje także pierwszoligową drużynę piłki nożnej Dolcan Ząbki, która posiada aspiracje do gry w Ekstraklasie piłkarskiej.
Obecnie firma realizuje wiele nowych inwestycji, w tym mający liczyć ponad 1000 mieszkań kompleks Aleja Krakowska, a także kolejne etapy bieżących projektów m. in. Osiedla Zacisze, Magenta czy też Tęczowego.

Dolcan Sp. z o.o. ( www.dolcan.com.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY DOLCAN (PRESS BOX)