Co piąty klient PGE korzysta z eFaktury

Klienci PGE Obrót, największego w Polsce sprzedawcy energii elektrycznej z Grupy PGE, coraz chętniej korzystają z elektronicznych rozwiązań. Doceniają ich bezpieczeństwo, wygodę i ekologiczny wymiar. Największą popularnością cieszy się eFaktura.

Obecnie już ponad 1,2 miliona klientów PGE Obrót wybrało elektroniczną formę otrzymywania faktur od PGE Obrót. Ten cyfrowy trend jest efektem coraz większej świadomości społeczeństwa, zarówno w kwestii ekologii, jak i korzyści wynikających z e-rozwiązań. PGE Obrót prowadzi w tym obszarze aktywne działania informacyjne i promocyjne. Dla klientów, którzy zdecydują się na przejście na PGE eFakturę, przygotowany został specjalny bonus.

– Nie tylko zapewniamy naszym klientom dostęp do zielonej energii, ale także udostępniamy usługi i narzędzia, dzięki którym możemy dbać o środowisko naturalne. Taką usługą jest eFaktura. Cieszymy się, że coraz więcej klientów korzysta i docenia to narzędzie. Pokazują to liczby: tylko w tym roku chęć korzystania z tej formy rozliczeń wyraziło ponad 210 tys. klientów. To o ponad  50 tys. klientów więcej niż w ubiegłym roku w tym samym okresie – mówi Mariusz Rędaszka, prezes zarządu PGE Obrót.

Łatwa aktywacja, wiele korzyści

Najszybszym sposobem aktywacji usługi jest elektroniczny Formularz dostępny na stronie www.gkpge.pl. Dzięki niemu wyrażenie zgody na elektroniczną fakturę jest jeszcze łatwiejsze i zajmuje tylko kilka chwil.

Wystarczy wejść na Formularz PGE eFaktura (gkpge.pl) i uzupełnić wymagane dane (osoba fizyczna / firma, PESEL / NIP), podać adres e-mail, numer klienta i wyrazić zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną.

Można skorzystać również z bardziej tradycyjnych sposobów i aktywować PGE eFakturę np. korespondencyjnie, mailowo, telefonicznie lub w Biurze Obsługi Klienta.

Klienci, którzy zdecydują się na korzystanie z PGE eFaktury, zyskują wygodne narzędzie, dzięki któremu mogą zrealizować przelew internetowy wybierając szybką opcję „zapłać online”. Przyczyniają się także do zmniejszenia zużywania papieru i co za tym idzie dbają o środowisko naturalne. Klient swoją PGE eFakturę może również opłacić poprzez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – PGE eBOK, w którym dodatkowo na bieżąco może sprawdzić historię swoich płatności oraz rachunków.

Dzięki cyfrowym rozwiązaniom i możliwości realizowania szybkich przelewów internetowych, klienci nie muszą chodzić na pocztę, czy do banku, żeby opłacić rachunek za prąd.

Dodatkowy bonus

Klientom, którzy skorzystają z tego rozwiązania, PGE Obrót oferuje jednorazowy bonus w postaci 15 zł na poczet kolejnego rachunku. Warunkiem jest wyrażenie zgody na PGE eFakturę za pośrednictwem elektronicznego formularza. Szczegóły akcji znajdują się na stronie internetowej Bonus z eFakturą (gkpge.pl) . Promocja obowiązuje do 31 sierpnia br.

PGE Obrót
press box