- Drzwi do przyszłości - zarządzanie dostępem do domu na odległość
- Bądź gotowy na nadchodzące lato z wentylatorem BLAUPUNKT
- Pompy ciepła w już istniejących budynkach - czy to ma sens?
- Budujący i remontujący coraz częściej wybierają zewnętrzne drzwi marki NITUS
- G-U: Pochwyt ze zintegrowanym czytnikiem ekey dLine
Podpisz umowę z PGE bez wychodzenia z domu
Klienci
PGE Obrót, największego sprzedawcy energii elektrycznej w Polsce,
wchodzącego w skład Grupy Kapitałowej PGE, nie muszą wychodzić z domu,
by podpisać nową umowę. Coraz więcej osób robi to zdalnie, wykorzystując
profil zaufany lub elektroniczny podpis kwalifikowany.
W trosce o bezpieczeństwo Klientów oraz Pracowników w związku z
wystąpieniem zagrożenia związanego z koronawirusem, PGE Obrót do
odwołania zamknęła Biura Obsługi Klienta. Całość obsługi została
przeniesiona do kanałów zdalnych. Klienci za pomocą telefonu lub
internetu mogą zrealizować większość spraw związanych z zakupem energii
elektrycznej, w tym również podpisać nową umowę.
Od kilku
lat konsekwentnie rozwijamy kanały zdalne, wiedząc, jaka to wygoda dla
naszych Klientów. W obecnej sytuacji okazuje się, że wpływa to także na
bezpieczeństwo nas wszystkich. Bardzo szybko wzrasta liczba umów
zawieranych w trybie zdalnym. Promujemy jednocześnie wśród naszych
Klientów zakładanie i wykorzystywanie profilu zaufanego, który może być
dla nich przydatny przy realizacji wielu innych spraw, nie tylko przy
zawieraniu umowy na zakup energii – mówi Jan Maciej Mądrzak, wiceprezes PGE Obrót, odpowiedzialny za sprzedaż i obsługę Klienta.
Aby zdalnie podpisać umowę z PGE Obrót należy wypełnić eFormularz na stronie https://pge-obrot.pl/formularze/formularz-zawarcia-umowy
lub zadzwonić na numer Infolinii PGE 422 222 222. Pracownik PGE Obrót
przygotuje wszystkie wymagane dokumenty i prześle je do Klienta na
wskazany adres email. Następnie wystarczy, podpisać umowę swoim profilem
zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przesłać
dokumenty na adres oferta@gkpge.pl. Pracownik PGE Obrót podpisze umowę
podpisem kwalifikowanym i odeśle dokumenty na adres email Klienta.
Jak założyć profil zaufany?
Koniecznym
warunkiem do podpisania umowy w sposób zdalny jest posiadanie profilu
zaufanego lub elektronicznego podpisu kwalifikowanego. Profil zaufany to
wygoda i oszczędność czasu. Jest środkiem identyfikacji elektronicznej,
uwiarygadniającym osobę korzystającą z usług internetowych. Aby założyć
profil zaufany wystarczy wejść na rządowy serwis https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany i krok po kroku przejść proces rejestracji według wskazówek na stronie.
PGE Obrót
press box