- Mistrzostwo wraca do Oświęcimia. Triumf Biało-Niebieskich!
- Zakończyła się druga edycja szkoleń Aluron ALU-MEETING
- Hörmann na targach SECUREX 2024. 23-25 kwietnia 2024, Poznań
- Piła szablasta CR5010 BLAUPUNKT - idealny pomocnik w pracach ogrodowych
- Maszynka do włosów HCS502 - Twój osobisty barber w zasięgu ręki
STOLARKA W PIGUŁCE: Media branżowe oferują coraz więcej możliwości dotarcia
Stawianie w reklamie na jeden rodzaj medium jest nieefektywne przy dzisiejszej konsumpcji środków masowego przekazu. Dlatego Forum Branżowe rusza właśnie w nowy sezon, w którym oferuje jeszcze więcej możliwości dotarcia do odbiorców. Tak wielu kanałów dystrybucji treści nie oferuje żadne inne medium poświęcone branży stolarki.
Wydawać mądrze
W branży stolarki dynamika wzrostów wyhamowuje. Do poważnego spowolnienia jeszcze daleka droga, ale już można powoli przypuszczać, że wiele przedsiębiorstw będzie dmuchało na zimne i przygotowywało się do rynkowej stagnacji. Jak zatem powinny wyglądać wydatki na reklamę w czasach spowolnienia?
David Ogilvy, guru reklamy, przekonywał, że wydatki na reklamę owszem, można zmniejszać, ale w koniunkturze, i to po to, by zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na nią właśnie w trudniejszych czasach. – Marketing i innowacje przynoszą rezultaty. Cała reszta to koszty – stwierdził z kolei Peter Drucker, wybitny teoretyk zarządzania. Przedsiębiorcy powinny zatem traktować wydatki na marketing jako inwestycję, a nie koszt. Takie wydatki warto jednak planować rozsądnie.
Wiele mediów, jedna branża
Stawianie w reklamie na jeden rodzaj medium przy dzisiejszej konsumpcji środków masowego przekazu to za mało. Warto zatem poszukać partnera, który oferuje wielokanałowe dotarcie do naszej grupy docelowej. Tego typu partnerem w branży stolarki jest bez wątpienia Forum Branżowe, które dociera do odbiorców nie tylko przez wydawany od 16 lat miesięcznik, ale też prężnie działający serwis internetowy. Do tego aktywizuje kilkutysięczne grono fanów w mediach społecznościowych oraz publikuje swoje treści w mediach partnerskich o bardzo dużych zasięgach. A jakby tego było mało, oferuje również usługi w postaci realizacji wideo, organizuje znane w całej branży eventy i nie boi się realizować pionierskich projektów, takich jak pierwszy branżowy podcast w naszym kraju.
Każda firma może w prosty sposób przekonać się do korzyści idących z szerokiego dotarcia do odbiorców. Wystarczy skorzystać z „Pakietu Medialnego” oferowanego przez Forum Branżowe. Szczegóły dostępne są na stronie: forumbranzowe.com/media-2020
Pozostałe wiadomości z branży:
Które
firmy najdynamiczniej rozwijały się w ostatnich latach oraz regularnie
poprawiały swoje wyniki, dlatego byłyby dobrymi kandydatami do wejścia
na giełdę? Odpowiedź na to pytanie znalazł dziennik Parkiet, który
przedstawił swoją listę kandydatur. Znalazły się na niej firmy z branży
stolarki. Które? Więcej…
Na
rynku budowlanym brakuje specjalistów i ekspertów w zakresie montażu
stolarki, dlatego z punktu widzenia konsumentów coraz ważniejszy staje
się aspekt łatwości samodzielnego montażu jej elementów. Dotyczy to
również klamek. Na rynku dostępne są łatwe w montażu klamki zintegrowane
polskiego producenta AXA Stenman. Więcej…
Stolarka
drewniana pokryta wysokiej jakości powłoką staje się bardziej odporna
na działanie czynników zewnętrznych. Docenianym na wielu rynkach, w tym
na Polskim, jest Aqua Stop firmy Remmers. W jej nowej wersji został
utrzymany wysoki poziom ochrony przed wilgocią a wydajność wielu innych
właściwości zoptymalizowano. Więcej…
Najlepszym
sposobem na ochronę budynku przed nadmiarem promieniowania słonecznego i
przegrzewaniem pomieszczeń jest zainstalowanie osłon zewnętrznych. Są
one kilkakrotnie skuteczniejsze niż montowane we wnętrzu, gdyż odbijają
lub pochłaniają większość promieniowania słonecznego, zanim dotrze ono
do szyby. Jednym z czołowych producentów żaluzji fasadowych jest opolska
firma Selt. Więcej…
Jak
polskie firmy z branży wykorzystały okres dobrej koniunktury w
gospodarce europejskiej w latach 2013-2018? Centrum Analiz Branżowych
przygotowało specjalną listę 200 najdynamiczniej rozwijających się w tym
okresie producentów i dostawców. Znajdzie się ona w jubileuszowym,
dwusetnym numerze miesięcznika Forum Branżowe. To bardzo ciekawa
lektura, która przynosi wiele informacji o naszym rynku. Więcej…
Ramki
dystansowe to podstawowy element okien energooszczędnych. Ci, którzy
chcą budować w standardzie domu pasywnego, korzystają zazwyczaj z
rozwiązań SWISSPACER. Ramki dystansowe tej firmy stosowane są w
większości okien i elewacji certyfikowanych przez Instytut Budownictwa
Pasywnego (PHI) w Darmstadt. Więcej…
Forum Branżowe
press box