PGE Obrót zaprezentowała mobilne Biuro Obsługi Klienta
W Warszawie premierę miało mobilne Biuro Obsługi Klienta największego sprzedawcy energii w Polsce. PGE testuje to rozwiązanie, żeby być jeszcze bardziej elastyczną w procesie sprzedaży oraz obsługi, docierając do jak największej grupy klientów.
Mobilne Biuro Obsługi Klienta to specjalny pojazd, który został
przystosowany do obsługi odbiorców w terenie. Oficjalnie został on
zaprezentowany w Warszawie przed siedzibą PGE Polskiej Grupy
Energetycznej. Klienci, mając do dyspozycji wykwalifikowanych doradców,
mogą zrealizować w mobilnym biurze wszelkie kwestie związane ze
sprzedażą energii elektrycznej i gazu.
– PGE jest liderem rynku
energii, a jednym ze strategicznych celów Grupy na najbliższe lata, jest
umocnienie pozycji preferowanego sprzedawcy w oparciu o niezawodność
dostaw
i optymalny proces sprzedaży. Realizujemy ten cel przede
wszystkim dbając o bardzo dobry kontakt z obecnym i potencjalnym
klientem, który może korzystać nie tylko ze stacjonarnych Biur Obsługi
Klienta, ale także Infolinii PGE oraz elektronicznego PGE eBOK. A od
dziś również z mobilnego Biuro Obsługi Klienta, które pojawi się w
miastach na naszym terenie dystrybucyjnym – mówi Henryk Baranowski,
prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
– Bycie blisko
klientów i odpowiadanie na ich potrzeby to ważna część naszej filozofii
działania. Obok wielu propozycji zarówno bezpośredniego, jak i zdalnego
kontaktu, oferujemy nowe, niecodzienne rozwiązanie, które jest
odpowiedzią na potrzeby klientów preferujących tradycyjny kontakt z
pracownikami naszej Spółki – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE
Obrót.
Spółka posiada sieć 60 stacjonarnych placówek na terenie
województw: podkarpackiego, lubelskiego, podlaskiego, mazowieckiego i
łódzkiego. Mobilne Biuro będzie odwiedzać te miejsca, w których nie ma
stacjonarnych Biur Obsługi Klienta.
Pierwszym przystankiem na
trasie mobilnego BOK-u będą Kozienice. W 2020 r. zaplanowany został
pilotaż tej inicjatywy. Mobilne Biuro rotacyjnie będzie jeździć do
Staszowa, Janowa Lubelskiego i Ustrzyk Dolnych, obsługując klientów tych
miast w konkretne, z góry ustalone dni tygodnia.
PGE Obrót
press box