- Akademia CREATON pod nowym kierownictwem - wyzwania i plany w 2024 roku
- Niebawem odbędzie się druga "Wiosenna Dycha z Aliplastem"
- Odpowiednia deska ma znaczenie. Bogata oferta desek sedesowych i pokryw bidetowych od Roca
- GUNB po raz 25 potwierdza jakość produktów lidera rynku
- Nowoczesne technologie w branży stolarki otworowej
Nie taki piątek trzynastego straszny, jak go malują
Za nami piątek trzynastego. Zgodnie z zabobonami występującymi w wielu krajach na świecie uchodzi on za wyjątkowo pechowy. Jednak dla osób pracujących w firmach specjalizujących się w usługach assistance miniony był standardowym dniem pracy. Z danych Mondial Assistance wynika, że o pomoc prosiło niemal tyle samo osób, co w ubiegłym roku.
– Przeprowadzone w maju badanie dotyczące planów wakacyjnych
Polaków pokazało, że 7 proc. Polaków planujących spędzić wakacje w
Polsce i 14 proc. planujących spędzić je za granicą na miesiąc
wypoczynku wybrało wrzesień. Do tego doszedł piątek trzynastego. Analiza
zebranych przez nas danych pokazała, że niespecjalnie musieliśmy się go
obawiać – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.
Do czego przydała się polisa
Porównując liczbę osób, które w miniony piątek poprosiły o pomoc assistance, do liczby osób potrzebujących pomocy w piątek 14 września 2018 roku, nastąpił wzrost o niespełna 10 p.p. Tak jak w ubiegłym roku, najwięcej przypadków dotyczyło zorganizowania pomocy w związku z awarią samochodu oraz wypadkiem na terenie Polski.
– Niewielki wzrost telefonów od kierowców był z terenu Polski (o 17 p.p.). Najbardziej pechowe były województwa pomorskie, kujawsko-pomorskie oraz małopolskie – tam nastąpił wzrost liczby naszych interwencji. Zauważyliśmy także spadek ilości telefonów z województwa wielkopolskiego, mazowieckiego oraz podkarpackiego. Patrząc na ilość telefonów od kierowców korzystających z usług pomocowych poza granicami Polski nastąpił spadek o 9 p.p. – dodaje Piotr Ruszowski.
Ilość telefonów od osób
chcących skorzystać z usług assistance medycznego na terenie Polski
spadła o 2 p.p., a poza Polską wzrosła o 11 p.p.
– W miniony
piątek najczęściej potrzebowaliśmy pomocy w związku z nagłym
zachorowaniem lub wypadkiem, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Osoby
korzystające z assistance domowego mogą mówić o szczęśliwym piątku
trzynastego, ponieważ ilość awarii i idących za nimi próśb o pomoc,
spadła o 13 p.p. – mówi Piotr Ruszowski.
Kolejny piątek trzynastego będzie w grudniu.
Grupa Mondial Assistance: interwencja co 2 sekundy w każdym miejscu świata
Jesteśmy
międzynarodowym liderem rynku assistance, ubezpieczeń turystycznych i
osobistej opieki. Z usług Grupy, świadczonych na wszystkich
kontynentach, korzysta 250 milionów ludzi, tj. 4% światowej populacji.
To część naszego know-how, które uzupełnia doświadczenie z ponad 20 lat
istnienia w Polsce. Od lat pracujemy na sukces wielu znanych Ci firm –
również tych największych.
Mondial Assistance