- MediaMarkt Polska i bolttech Poland podsumowują rok nowej odsłony programu wynajmu RentMe
- Dobro zawsze wraca - wspierając innych, tworzymy lepszy świat
- Energooszczędne rozwiązania do drzwi tarasowych i wejściowych
- Ile kosztuje ogrzewanie pompą ciepła? To warto wiedzieć
- Redegate finalistą EY Przedsiębiorca Roku 2024!
Rozwój sieci ODIDO: ponad 300 nowych sklepów
Do sieć franczyzowej ODIDO w ostatnim czasie dołączyło ponad 300 nowych sklepów. Właściciel marki, firma MAKRO Cash&Carry Polska, intensywnie pracuje nad pozyskaniem kolejnych klientów.
MAKRO podpisało w ostatnim czasie 330 umów ze sklepami, które będą funkcjonować pod szyldem ODIDO.
Na przedsiębiorców, którzy zdecydują się dołączyć do sieci, czeka wiele udogodnień i programów wsparcia, m.in. gotowe akcje promocyjne i sezonowe, specjalne warunki zakupowe w MAKRO oraz pomoc przy przebudowie sklepów i zakupie elementów wyposażenia. Dodatkowo, klienci mogą skorzystać również z usług Doradcy Sprzedaży Trader, który mając bezpośredni kontakt z właścicielami, rozwija ich sklepy poprzez codzienną działalność biznesową oraz program szkoleń.
Sieć franczyzowa ODIDO zrzeszająca pod jednym logo ponad 2000 osiedlowych sklepów spożywczych powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash&Carry Polska. Sklepy ODIDO to szeroki wybór artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych.
MAKRO Cash & Carry
informacje prasowe MAKRO (press box)