Komfort ponownie „Gwiazdą Jakości Obsługi”

Sieć sklepów Komfort po raz kolejny znalazła się w gronie „Gwiazd Jakości Obsługi” – firm, które zdaniem konsumentów oferują najwyższe na rynku standardy obsługi.

Sieć sklepów Komfort oferuje swoim klientom profesjonalne doradztwo oraz szeroki pakiet dodatkowych usług, m.in. pomiar w domu klienta, transport i wnoszenie towarów, montaż podłóg i wykładzin, obszywanie dywanów i wykładzin, przycinanie na wymiar, wypożyczanie próbników, wypożyczanie odkurzacza piorącego, profesjonalne czyszczenie i inne.

Profesjonalizm i zaangażowanie pracowników Komfortu zostały docenione przez konsumentów, którzy przyznali firmie tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi”. Nagroda przyznawana jest w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi, w którym klienci oceniają poziom obsługi oraz swoje doświadczenia z kontaktów z poszczególnymi firmami. W oparciu o te opinie, raz do roku – w Światowy Dzień Konsumenta 15 marca, publikowana jest lista najlepiej ocenionych firm. To właśnie one nagradzane są godłem „Gwiazda Jakości Obsługi”.

Sklepy Komfort otrzymały statuetkę po raz kolejny. Tegoroczna nagroda ma dla firmy szczególne znaczenie, gdyż przyznana została w momencie, kiedy marka przechodzi zmiany:

„Unowocześniamy wizerunek, uatrakcyjniamy naszą ofertę, wkrótce ruszamy z całkowicie nową stroną internetową. Ale jednej rzeczy nie zmienimy na pewno. Nadal ogromny nacisk będziemy kładli na profesjonalizm i życzliwość naszych sprzedawców. Ta nagroda jest dowodem na to, że nam się to udaje. Dlatego z tego miejsca serdecznie dziękuję i gratuluję naszym pracownikom, którzy po raz kolejny zostali „gwiazdami”.“ – powiedziała Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sklepy Komfort S.A.

Sklepy KOMFORT
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy Sklepy KOMFORT (PRESS BOX)