- MediaMarkt Polska i bolttech Poland podsumowują rok nowej odsłony programu wynajmu RentMe
- Dobro zawsze wraca - wspierając innych, tworzymy lepszy świat
- Energooszczędne rozwiązania do drzwi tarasowych i wejściowych
- Ile kosztuje ogrzewanie pompą ciepła? To warto wiedzieć
- Redegate finalistą EY Przedsiębiorca Roku 2024!
Udany Bieg Jacka
Ponad 800 osób wzięło udział w V Biegu Siedleckiego Jacka. Jest to największe tego typu wydarzenie sportowe w rejonie Siedlec. Jednym z fundatorów nagród była PGE Obrót S.A.
Bieg pod hasłem „Młody – wolny od nałogów” organizowany jest od czterech lat. W tegorocznej edycji wzięli udział zarówno najmłodsi (dystans – 200, 400 i 800 metrów), jak i doświadczeni biegacze (5 kilometrów i półmaraton). Organizatorami biegu są: Agencja Rozwoju Miasta Siedlce oraz Stowarzyszenie Sportowe „Yulo Run Team”.
– Stale rosnąca popularność biegania przyczyniła się do tego, iż tegoroczna edycja miała zupełnie nową odsłonę. Po raz pierwszy uczestnicy mogli sprawdzić swoje siły w nowych dyscyplinach, takich jak Bieg Krasnali oraz Nordic Walking – mówi Konrad Kacprzak, specjalista ds. handlu i marketingu Agencji Rozwoju Miasta Siedlce.
W tegorocznej edycji do rywalizacji stanęli nie tylko mieszkańcy Siedlec i powiatu siedleckiego, ale także biegacze z Warszawy, Białegostoku, Białej Podlaskiej, Brańska, Krakowa, a nawet Monte Carlo.
– Bieg Siedleckiego Jacka to nie tylko połączenie sportu i dobrej zabawy, ale także wizytówka miasta i regionu. PGE Obrót S.A. wsparła wydarzenie, ponieważ projekty ważne dla lokalnej społeczności, są równie ważne dla naszej Spółki – mówi Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy PGE Obrót S.A.
Agnieszka Szczekala
Rzecznik prasowy PGE Obrót S.A.
Tel: 665 850 741
Agnieszka.szczekala@gkpge.pl
Piotr Wróbel
Specjalista ds. Public Relations
Tel. (17) 865 6124; 691 911 525
piotr.wrobel@gkpge.pl,
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.