„Hoop Gola dla naszych!” – kibicowanie według Hoop Coli

“Hoop Gola dla naszych” hasło przewodnie na nowych etykietach Hoop Coli, które w charakterystyczny dla Hoop Coli sposób, nawiązują do popularnych zawołań kibiców.

W związku z gorącym okresem kibicowania w Polsce, Hoop Cola przygotowała specjalne etykiety – na wszystkich opakowaniach Hoop Coli hasła kibiców zilustrowane są grami słownymi i rysunkowymi z symbolem podwójnego „O”. Dla każdego rodzaju Hoop Coli jest kilka wersji grafiki, nawiązującej do tematyki kibicowania. 

Kibice i fani Hoop Coli w Internecie, będą mieli również do dyspozycji gadżety przydatne w czasie rozgrywek: na Facebooku będzie zamieszczony Przechwałkomat – tłumacz kibicowskich okrzyków na inne języki oraz mini gra, polegająca na obronie bramki. Na stronie www.hoopcola.pl będzie można wspólnie z innymi kibicami wydziergać szalik zwycięzców.

Przygotowaliśmy też bardzo przydatne narzędzie do kibicowania – „OOkulary Kibica”, które otrzyma każdy, kto zakupi 2 butelki Hoop Coli – mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska – To biało-czerwone OOkulary otwartości, tym razem otwierające nas na pozytywne kibicowanie.

W ubiegłym tygodniu ruszyła kampania telewizyjna i internetowa „Kibic Mały”, w której Hoop Cola namawia do otwarcia się na innych, bratania z innymi kibicami i do wspólnej, dobrej zabawy, którą przyniosą nadchodzące wydarzenia sportowe.

Za kreację nowych etykiet odpowiada agencja PND Futura. Działania interaktywne i kampania TV – agencja Brain. Promocja „OOkulary Kibica” została przygotowana we własnym zakresie.

***


Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.  

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková – Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Paweł Wolnicki – Dyrektor Komercyjny i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.

HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)