Hoop Polska z marką Paola pierwszym klientem agencji Brand Place na obsługę full service

Firma Hoop Polska zdecydowała się na współpracę z agencją reklamową Brand Place w wyniku przeprowadzonego przetargu na strategię komunikacji syropów Paola.

„Agencja dobrze zrozumiała konieczność zredefiniowania potrzeb naszych konsumentów i zaproponowała atrakcyjną strategię komunikacji na cały rok” – mówi Anna Zygmunt , Brand Manager marki Paola w Hoop Polska.

Agencja Brand Place powstala dwa lata temu i w pierwszej fazie działalności specjalizowała się w działaniach związanych z tworzeniem strategii product placement dla swoich klientów. Firmę założył Jarosław Hendzel, który przez 20 lat był zwiazany z Grupą RMF FM, a następnie z Grey Group.
Obecnie przekształciła się w  Grupę Reklamową, świadczącą usługi full service, w której pracują osoby z  wieloletnim doświadczeniem  m.in w agencjach sieciowych takich jak Grey, Leo Burnett, DDB, McCann.

Hoop Polska z marką Paola jest pierwszym klientem agencji na obslugę zarówno w zakresie ATL i BTL.

W przetargu oprócz agencji Brand Place brały udział agencje: Handmade, Legend Group, S4 i dotychczas obsługująca markę – agencja Schulz.

Za media odpowiada dom mediowy MPG Polska.


Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 750 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková – Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.

HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)