e-piotripawel.pl – wyniki i plany

Rynek usług w ramach zakupów przez internet w branży spożywczej rozwija się z ogromną dynamiką, co zauważa także sieć „Piotr i Paweł”. „Piotr i Paweł” od blisko 8 lat rozwija tę część swojej działalności i obecnie usługa dostępna jest dla klientów  w 7 dużych ośrodkach (Warszawa, Poznań, Wrocław, Łódź, Gdańsk, Bydgoszcz i Płock) i ponad 200 okolicznych miejscowościach. Będąc jednym z prekursorów na polskim rynku w branży operatorów spożywczych od początku maja 2011 roku firma wprowadziła szereg zmian wizerunkowych i funkcjonalnych na stronie  www.e-piotripawel.pl . Sieć „Piotr i Paweł” stawia przed sobą ambitne plany co do obrotów w roku 2011. Szacuje się, iż w największym pod względem udziału regionie warszawskim obroty sklepu internetowego „Piotr i Paweł” wyniosą ponad 25 mln, co powinno umocnić pozycję sieci „Piotr i Paweł”, jako lidera sprzedaży internetowej w Warszawie. O możliwości osiągnięcia takiego wyniku świadczy fakt, iż w pierwszych czterech miesiącach tego roku obrót i ilość zamówień w tym regionie wzrosła o 50% w stosunku do roku ubiegłego. Podobną dynamikę odnotowywuje się w pozostałych lokalizacjach, gdzie realizowana jest usługa e-zakupów „Piotr i Paweł”.

Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX)