- Znaczenie pomp ciepła w "Fit for 55"
- Akademia CREATON pod nowym kierownictwem - wyzwania i plany w 2024 roku
- Niebawem odbędzie się druga "Wiosenna Dycha z Aliplastem"
- Odpowiednia deska ma znaczenie. Bogata oferta desek sedesowych i pokryw bidetowych od Roca
- GUNB po raz 25 potwierdza jakość produktów lidera rynku
„Piotr i Paweł” – nowe placówki w 2011 i nowości w sieci
Rok 2011 rozpoczął się bardzo pracowicie dla sieci supermarketów „Piotr i Paweł”. Od stycznia do kwietnia otwarto 3 nowe placówki – pierwsza otwarta 30.03. to czwarty sklep (932 m.kw.) w Gdańsku zlokalizowany przy ul.Nieborowskiej 8, druga to sklep (1178 m.kw.) w Bolesławicach k/Słupska otwarty 8 kwietnia i trzecia otwarta 16 kwietnia placówka to drugi sklep (818 m.kw.) w Szczecinie. Wprowadzamy nowe rozwiązania funkcjonalne i wizualne w naszych sklepach np. nowa markiza w dziale warzyw i owoców, nowe koszyki ze specjalnymi wózkami. Ruszyła i trwa nowa kampania „Z miłości do Świeżości”, a w tym dwie duże akcje promocyjne z cyklu „Tygodni Świeżości” tematycznie związane z asortymentem ryb, serów. Zrealizowano także specjalną akcję „Tydzień kobiet”. Wkrótce nowe otwarcia i nowe działania.
Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX)