Moda na porządek
IKEA ruszyła z nową kampanią. Tym razem, pod hasłem „Moda na porządek” promuje system szaf PAX oraz ich bogate wyposażenie wewnętrzne.
W kampanii IKEA wykorzystuje między innymi spot reklamowy, która pojawił się na Facebooku, na trzy dni przed premierą telewizyjną. Bohaterami spotu jest para młodych ludzi. Ich sprzeczka przeradza się w pełną ekspresji eksmisję ubrań chłopaka z szafy wprost na ulicę. Na nic zdają się jego prośby i przeprosiny. Równo i przemyślanie poukładane dotychczas w szafie części garderoby lądują po kolei na chodniku. Łatwość, z jaką dziewczyna wyjmuje coraz to inne ubrania udowadnia, iż w szafach IKEA, niezależnie od sytuacji, zawsze panuje porządek.
Scenariusz spotu został wybrany w wyniku przetargu, jaki IKEA rozpisała w połowie ubiegłego roku. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Euro RSCG Warsaw. Zakupem mediów w TV zajmował się dom mediową MEC. Kreacja oraz zakup formatów w internecie przypadły tradycyjnie agencji K2 Internet oraz spółce ACR.
Spot trwa 30 sekund. Emisja telewizyjna zaplanowana jest od 24 stycznia do końca lutego.
Kampanii asortymentowej towarzyszy tym razem emisja dodatkowych spotów wizerunkowych. Spoty o długości 10 oraz 15 sekund, przypominające o przypadającym w tym roku 50-leciu współpracy IKEA z Polską – te relacje bardzo nas do siebie zbliżyły– są nadawane w tych samych blokach reklamowych, co spot 30 sekundowy. Również w przypadku spotu wizerunkowego za produkcję odpowiedzialna jest agencja Euro RSCG Warsaw, a media zakupił dom mediową MEC. W sieci treści wizerunkowe wspiera minisite 50LatRazem.pl, którego produkcję IKEA zleciła K2 Internet.
Grupa IKEA