- PGE podpisała List Intencyjny w sprawie zielonej energii dla Rzeszowa
- Premiera najnowszego albumu trendów Aluprof. AluBook "Designing Tomorrow" już do pobrania
- Wavin Tigris PPR - nowy system w portfolio Wavin
- Nowoczesna elektronika w sercu Jabłonny - MediaMarkt zaprasza na otwarcie nowego sklepu
- Aluron rozpoczyna akcję skierowaną do producentów - ATF 50 EasyStart
Stephane Tikhomiroff nowym szefem marketingu marki Wedel
Stephane Tikhomiroff objął z początkiem roku stanowisko szefa marketingu Wedla i będzie odpowiadał za całe portfolio marki Wedel. Stephane Tikhomiroff posiada kilkunastoletnie, międzynarodowe doświadczenie w branży FMCG, zdobyte m.in. w koncernie Nestle, gdzie był odpowiedzialny za markę Nescafe, a następnie Winiary. Przez ostatni rok był wiceprezesem ds. sprzedaży i marketingu Scandinavian Tobacco Polska.
„Zarządzanie marką Wedel – ikoną czekolady w Polsce, to fascynujące wyzwanie. Na pewno będziemy kontynuować platformę komunikacyjną: „E.Wedel, Fabryka przyjemności”, która udowodniła już swoją skuteczność. Wedel wymieniany jest niemal przez 40% Polaków1, jako ulubiona i pierwsza marka czekolady, co czyni z firmy absolutnego lidera na rynku. Następna wybierana marka osiąga nieco ponad połowę wskaźnika Wedla. Udział marki w rynku czekolady pod koniec 2010 roku również stawia ją na pierwszym miejscu z 14,7 % wynikiem2. Praca, moja i mojego zespołu, w dalszym ciągu będzie koncentrować się na wzmacnianiu tożsamości marki, w oparciu o silne walory w swojej kategorii, zaskakiwaniu innowacyjnością, odpowiadając na potrzeby masowego odbiorcy. Będziemy pracować nad obecnością Wedla we wszystkich kanałach komunikacyjnych, począwszy od tradycyjnego, skończywszy na silnym wykorzystaniu nowych mediów, przez które chcielibyśmy dotrzeć do wiernych konsumentów, jak i wchodzić w interakcję z młodymi odbiorcami.”
1 MillwardBrown SMG/KRC
2AC Nielsen 2010, ujecie wartościowe