- Yawal zaprasza na Dni Otwarte do Showroomu w Warszawie
- Eksperci Akademii CREATON po raz siódmy w trasie - rusza akcja "Lato z CREATON"
- Zgłoś swój budynek do konkursu "Obiekt Roku w Systemach Aluprof" - rusza V jubileuszowa edycja
- KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
- Drzwi do przyszłości - zarządzanie dostępem do domu na odległość
Rusza przetarg na obsługę reklamową marki SATURN
Media Saturn Holding Polska ogłosił przetarg na obsługę reklamową marki SATURN, do którego zaprosił cztery agencje. Zwycięzca będzie współpracował z marką już przy najbliższej kampanii reklamowej zaplanowanej na jesień br.
Od marca 2013 r. SATURN realizuje kampanię reklamową autorstwa polskiego oddziału agencji Ogilvy&Mather, która wygrała przetarg w roku 2012.
Badania pokazały, że wyrazista kampania znacząco wpłynęła na świadomość marki i zaznaczyła obecność Saturna na reklamowym rynku, jednak przyjęty kierunek wymaga pewnych modyfikacji i ponownego odświeżonego spojrzenia. – powiedziała Daria Perzyna, Marketing Manager sieci SATURN. – Przetarg odbędzie się w pierwszym tygodniu lipca. Mamy nadzieję na wyłonienie zwycięzcy w pierwszym etapie i rozstrzygnięcie do połowy lipca.
Założeniem przetargu jest wybór agencji, która zajmie się kompleksowym opracowaniem strategii dalszej komunikacji sieci SATURN oraz jej stałą obsługą reklamową. Marka zaprosiła do udziału cztery agencje: Ogilvy&Mather, H Warsaw, Scholz&Friends oraz GPD.
Współpraca ze zwycięską agencją ma mieć charakter długoterminowy.
Nowa kampania reklamowa sieci została zaplanowana na jesień br.
SATURN to ceniona marka sklepów z elektroniką użytkową, należąca do holdingu Media-Saturn. W Polsce pierwsze sklepy powstały w 2004 roku. Obecnie SATURN dysponuje ponad 200 marketami w 6 krajach, z czego w Polsce zlokalizowanych jest 22 oraz pierwszy sklep z technologiami mobilnymi Saturn Connect. Markety SATURN oraz sklep internetowy saturn.pl oferują najpełniejszy na rynku asortyment w zakresie sprzętu multimedialnego, teleinformatycznego, fotograficznego, telewizorów, urządzeń audio-wideo, biurowych, AGD i pełną gamę akcesoriów, a także książki, programy i gry komputerowe oraz filmy i muzykę. Sieć oferuje również marki własne: ok., KOENIC ISY i PEAQ.