Trzecie urodziny serwisu Assistance.tv
Mondial Assistance już trzy lata temu uruchomił finansowo-ubezpieczeniową stronę internetową www.assistance.tv . Skierowana jest do ludzi z branży finansowo-ubezpieczeniowej, czyli pracowników banków, ubezpieczycieli, brokerów ubezpieczeniowych oraz agentów, którzy znajdą w niej m.in. materiały wideo oraz teksty o rynku ubezpieczeń, usługach assistance, produktach oraz relacje z wielu wydarzeń branżowych.
– Przy budowie strony skupiliśmy się przede wszystkim na
tym, aby kontent był jak najbardziej czytelny i atrakcyjny. Układ
graficzny sprawia, że witryna jest bardzo przejrzysta. Liczba wejść na
assistance.tv przechodzi nasze oczekiwania, a duży nacisk na format
wideo okazał się dobrą decyzją. Interfejs pozwala na proste poruszanie
się po stronie na urządzeniach stacjonarnych i zwłaszcza mobilnych, bo
tak dziś konsumujemy większość treści publikowanych w sieci.. Z miesiąca
na miesiąc rośnie ilość naszych użytkowników – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.
Charakterystyka użytkownika
Z
analiz, jakie prowadzimy wynika, że równie często do assistance.tv
zaglądają kobiety, jak i mężczyźni. Tak jak się spodziewaliśmy,
najczęściej odwiedzają nas osoby relatywnie młode, otwarte na tego
rodzaju media. Co drugi użytkownik ma mniej niż 44 lata.
– Osoby zainteresowane tematyką, którą poruszamy, to w większości osoby młode. Ponad 36 proc. jest w wieku 25-34 lat, prawie 23 proc. ma 35-44 lat. Pozytywny odbiór materiałów, które skierowane są m.in. do pracowników banków czy ubezpieczycieli, daje nam motywację do dalszej pracy i pokazuje, że ludzie sektora finansowego chętnie konsumują treści z nowych mediów tematycznych, gdzie materiały mają mocno merytoryczny charakter i dają pogłębioną analizę tego, na czym się skupiamy w życiu zawodowym – dodaje Piotr Ruszowski.
Plany na przyszłość
– Tworząc
stronę assistance.tv podjęliśmy się bardzo trudnego zadania, ale wiemy,
że było warto. W kolejnym roku, wspólnie z całą redakcją, w której
pracują sprawdzeni dziennikarze, operatorzy i graficy, z wieloletnim
doświadczeniem, będziemy wkładać jeszcze więcej starań, aby rozwijać się
i utrzymać osiągniętą już pozycję. Zależy nam, aby w sposób
interesujący, niestandardowy, a zarazem dostępny, przekazywać poruszane
przez nas tematy. Niezmiernie cieszy nas fakt, że skupiliśmy wokół
siebie branżę ubezpieczeniowo-finansową i za pośrednictwem ekspertów
przejrzyście przekazujemy informacje dotyczące naszej branży – mówi Piotr Ruszowski.
Z treścią strony można zapoznać się pod adresem: http://www.assistance.tv/
Grupa Mondial Assistance: interwencja co 2 sekundy w każdym miejscu świata
Jesteśmy
międzynarodowym liderem rynku assistance, ubezpieczeń turystycznych i
osobistej opieki. Z usług Grupy, świadczonych na wszystkich
kontynentach, korzysta 250 milionów ludzi, tj. 4% światowej populacji.
To część naszego know-how, które uzupełnia doświadczenie z ponad 10 lat
istnienia w Polsce. Od lat pracujemy na sukces wielu znanych Ci firm –
również tych największych.
www.mondial-assistance.pl
Mondial Assistance
press box