- KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
- Drzwi do przyszłości - zarządzanie dostępem do domu na odległość
- Bądź gotowy na nadchodzące lato z wentylatorem BLAUPUNKT
- Pompy ciepła w już istniejących budynkach - czy to ma sens?
- Budujący i remontujący coraz częściej wybierają zewnętrzne drzwi marki NITUS
Mobilny BOK PGE ponownie wyruszy w trasę
Po kilku miesiącach ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa, mobilne Biuro Obsługi Klienta największego sprzedawcy energii elektrycznej w Polsce powraca do obsługi. Już we wtorek, 30 czerwca pojawi się w Staszowie, a dzień później w Janowie Lubelskim.
Mobilne Biuro Obsługi Klienta to specjalny pojazd, który został przystosowany do prowadzenia działalności usługowej. Dzięki wykwalifikowanym doradcom, Klienci mogą zrealizować w mobilnym biurze wszelkie kwestie związane z energią elektryczną i gazem.
Podobnie jak stacjonarne placówki obsługi, również mobilny BOK działa w reżimie ograniczeń sanitarnych, a obsługa odbywa się przy zachowaniu wszelkich środków bezpieczeństwa i higieny:
- wewnątrz mobilnego BOK-u może przebywać tylu Klientów, ile jest uruchomionych stanowisk bezpośredniej obsługi,
- konsultant zaprasza kolejne osoby oczekujące na obsługę na zewnątrz,
- wewnątrz pojazdu obowiązuje zasada zakrywania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk przed podejściem do stanowiska obsługi,
- Klienci oczekujący na zewnątrz powinni zachować bezpieczną odległość 2 metrów od pozostałych osób.
PGE Obrót
press box