- Nadchodzi przełom - czy AI i pompy ciepła zdominują polski rynek energii?
- Pancerne smartfony marki IIIF150 do zadań specjalnych. Poznaj model B3
- To trzeba wiedzieć! Dlaczego warto wykonać ocieplenie fundamentów z płyt XPS?
- MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
- System okien kuloodpornych PROCURAL nagrodzony w kategorii: innowacja
Wyjątkowa kolekcja firmy Wiśniowski w nowym spocie
Trwa najnowsza kampania telewizyjna prezentująca kolekcję Wiśniowski Home Inclusive. Kolekcja jest wyjątkowym połączeniem w jednej stylistyce bramy, drzwi i ogrodzenia.
Kolekcja Wiśniowski Home Inclusive to jeden z najnowszych produktów sądeckiej firmy Wiśniowski, nagrodzony przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego, jako doskonały przykład projektowania, będącego odzwierciedleniem światowych trendów i wysmakowanego designu.
– Kilka produktów, jedna linia stylistyczna, to przekaz, z jakim chcemy w tej kampanii dotrzeć do szerokiego grona klientów – mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy Wiśniowski. – Wiśniowski Home Inclusive to połączenie naszych najlepszych produktów w jeden wyjątkowy pakiet. Łączy je spójna linia stylistyczna w której istotny jest każdy element wysokiej klasy: brama, drzwi i system ogrodzeń.
Połączenie nowoczesnej technologii i wysmakowanej stylistyki produktów, to przekaz, z jakim sądecki producent bram i ogrodzeń chce dotrzeć do świadomości konsumentów i wyróżnik firmy na tle branży. Obecna ogólnopolska kampania telewizyjna jest kolejnym mocnym akcentem promocyjnym firmy Wiśniowski w ostatnim czasie. Spoty prezentujące Wiśniowski Home Inclusive będą prezentowane we wszystkich największych stacjach telewizyjnych w kraju do końca maja.
Rozszerzona wersja spotu dostępna jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=pBKD7j6MeJA
WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)
www.wisniowski.pl