- LAMBDA MEGA WHITE marki swisspor - nowa jakość termoizolacji w architekturze
- Sukces akcji "Gaming Zones" w Polsce
- Nowoczesność, trwałość i funkcjonalność - nowa brama przemysłowa od KRISHOME
- Innowacje, eksperci i premiery rynkowe - Aluron Alu-Meeting 2025 startuje
- To musisz wiedzieć: Jakie czynniki wpływają na ostateczną cenę dachu z dachówki ceramicznej?
Wyjątkowa kolekcja firmy Wiśniowski w nowym spocie
Trwa najnowsza kampania telewizyjna prezentująca kolekcję Wiśniowski Home Inclusive. Kolekcja jest wyjątkowym połączeniem w jednej stylistyce bramy, drzwi i ogrodzenia.
Kolekcja Wiśniowski Home Inclusive to jeden z najnowszych produktów sądeckiej firmy Wiśniowski, nagrodzony przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego, jako doskonały przykład projektowania, będącego odzwierciedleniem światowych trendów i wysmakowanego designu.
– Kilka produktów, jedna linia stylistyczna, to przekaz, z jakim chcemy w tej kampanii dotrzeć do szerokiego grona klientów – mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy Wiśniowski. – Wiśniowski Home Inclusive to połączenie naszych najlepszych produktów w jeden wyjątkowy pakiet. Łączy je spójna linia stylistyczna w której istotny jest każdy element wysokiej klasy: brama, drzwi i system ogrodzeń.
Połączenie nowoczesnej technologii i wysmakowanej stylistyki produktów, to przekaz, z jakim sądecki producent bram i ogrodzeń chce dotrzeć do świadomości konsumentów i wyróżnik firmy na tle branży. Obecna ogólnopolska kampania telewizyjna jest kolejnym mocnym akcentem promocyjnym firmy Wiśniowski w ostatnim czasie. Spoty prezentujące Wiśniowski Home Inclusive będą prezentowane we wszystkich największych stacjach telewizyjnych w kraju do końca maja.
Rozszerzona wersja spotu dostępna jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=pBKD7j6MeJA
WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)
www.wisniowski.pl