PGE: dla czworonożnych przyjaciół
Ciepłe posłania i wygodne legowiska – takie udogodnienia przygotowali wolontariusze PGE dla podopiecznych Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Lublinie.
Akcja odbyła się w ramach programu wolontariatu pracowniczego PGE „Pomagamy”.
– Kiedy ruszył program wolontariatu PGE, od razu pomyślałam o Schronisku Dla Bezdomnych Zwierząt w Lublinie. Wprawdzie na terenie Lubelszczyzny jest wiele organizacji, które potrzebują pomocy, ale przecież zwierzęta same o nią nie poproszą – mówi Magdalena Gruszka, lider zespołu wolontariuszy.
Dzięki dofinansowaniu otrzymanemu w ramach programu udało się zakupić koce, legowiska oraz karmę dla zwierząt. Wolontariusze PGE podczas zbiórki zebrali dla schroniska koce, narzuty, ręczniki i poduszki. Dzięki ich pracy nasi czworonożni przyjaciele zyskali ciepłe posłania i wygodne legowiska.
W chwili rozpoczęcia akcji wolontariackiej pod opieką schroniska znajdowało się 201 psów, 122 koty oraz 92 zwierzęta egzotyczne. Jak wielkie są potrzeby schroniska świadczy fakt, że w czasie trwania akcji w schronisku przybyło 30 kotów, 11 psów i 7 zwierząt egzotycznych.
Nieplanowaną atrakcją projektu okazała się pomoc wolontariuszy w organizowanym przez schronisko festynie z okazji Światowego Dnia Zwierząt.
Wolontariat pracowniczy PGE został zorganizowany po raz pierwszy. Jego inicjatorami są PGE Polska Grupa Energetyczna oraz Fundacja PGE – Energia z Serca. Kolejna edycja programu zostanie ogłoszona już w przyszłym roku.
Agnieszka Szczekala
Rzecznik Prasowy PGE Obrót S.A.
agnieszka.szczekala@gkpge.pl
Tel: 665 850 741
Piotr Wróbel
Specjalista ds. Public Relations
piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691911 525
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.