Media Expert – ponad 50 uruchomionych elektromarketów po dwóch pierwszych kwartałach 2014 r.
52 elektromarkety Media Expert – to bilans otwarć zrealizowanych w pierwszej połowie 2014 r. Uruchomienie 28 nowych lokalizacji oraz 24 elektromarketów po gruntownym remoncie potwierdza dynamikę rozwoju sieci „włączającej niskie ceny”. A to nie koniec ekspansji na polskim rynku – Media Expert zapowiada kilkadziesiąt kolejnych otwarć do końca 2014 r.
Jak zapewnia Media Expert, sieć bardzo skrupulatnie realizuje strategię rozwoju. „Każde otwarcie nowego elektromarketu lub inwestycja w modernizację istniejącego jest poprzedzona wnikliwą analizą. Staramy się dostosować do potrzeb naszych klientów, ale i potencjału miejsca. Dzięki temu jesteśmy dziś niekwestionowanym liderem na rynkach lokalnych.” – twierdzi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Elektromarkety Media Expert zlokalizowane są zarówno w mniejszych, jak i dużych miastach. 17 czerwca oddano do użytkowania po gruntownym remoncie jeden z czterech punktów w aglomeracji wrocławskiej. „Uruchomione w 2010 r. CH Family Point we Wrocławiu rozwija się, rozwijamy się zatem i my. Nowa aranżacja przestrzenna pozwoli nam efektywniej wykorzystać możliwość eksponowania produktów, a klientom umożliwi dokonywanie szybszych i wygodniejszych zakupów.” – dodaje Mystkowski.
Media Expert wyrasta na najważniejszego gracza branży multimediów, RTV i AGD w Polsce. Ponad 270 elektromarketów w całym kraju już dziś zapewnia największy wybór elektroniki użytkowej w najniższych cenach. Przypomnijmy, że realizacja popularnego hasła „włączamy niskie ceny” jest możliwa między innymi dzięki działalności największej w Europie Grupy Zakupowej Rynku Dóbr Elektroniki Konsumenckiej – EURONICS International, której Media Expert jest współwłaścicielem. Wolumen sprzedaży EURONICS, realizowanej w 30 krajach europejskich wynosi 16 mld EUR. Grupa poprzez 11 000 lokalizacji, dociera łącznie do 600 mln konsumentów.
Media Expert to dynamicznie rozwijająca się sieć elektromarketów, obecna na polskim rynku od ponad 10 lat. Oferta 272 elektromarketów* obejmuje najnowsze produkty: telewizory Smart, laptopy, tablety, smartfony, foto, RTV i AGD, a w wybranych elektromarketach również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.
Media Expert jest wspólnikiem największej w Europie Grupy Zakupowej Rynku Dóbr Elektroniki Konsumenckiej – EURONICS International. Wolumen sprzedaży EURONICS, realizowanej w 30 krajach europejskich wynosi 16 mld EUR. Grupa poprzez 11 000 lokalizacji, dociera łącznie do 600 mln Konsumentów.
Media Expert jest liderem na rynkach lokalnych, oferując klientom największy wybór elektroniki użytkowej w najniższych cenach.
Media Expert jest jedną z największych marek branży RTV, AGD, multimedia w Polsce, powszechnie cenioną przez klientów, czego potwierdzeniem jest między innymi Grand Prix – Laur Konsumenta 2013. Prestiżowa nagroda została przyznana za wdrażanie najwyższych standardów w zakresie obsługi i indywidualnego podejścia do każdego klienta, atrakcyjności oferty i promocji, a także odpowiedzialności za środowisko naturalne.
Media Expert zapewnia transport i serwis, utylizację starego sprzętu, liczne promocje oraz realizację indywidualnych zamówień.
Media Expert przywiązuje szczególną uwagę do bezpieczeństwa zakupów i realizowanych transakcji. Partnerami strategicznymi marki w kontekście usług ratalnych są renomowane i sprawdzone instytucje finansowe, m.in. Credit Agricole Bank Polska S.A., Alior Bank S.A. i Santander Consumer Bank S.A.
Media Expert to także szansa przedłużenia gwarancji, zapewniająca bezpieczeństwo i wygodę oraz bogaty pakiet usług instalacji i konfiguracji sprzętu od zmywarek, kuchenek, pralek poprzez telewizory i kina domowe po laptopy.
Dzięki e-sklepowi klienci z całej Polski mogą w pełni korzystać z oferty 24 godziny na dobę.
*stan na dzień 23 czerwca 2014 r.
TERG / Media Expert
www.mediaexpert.pl
więcej informacji z Media Expert