- MediaMarkt Polska i bolttech Poland podsumowują rok nowej odsłony programu wynajmu RentMe
- Dobro zawsze wraca - wspierając innych, tworzymy lepszy świat
- Energooszczędne rozwiązania do drzwi tarasowych i wejściowych
- Ile kosztuje ogrzewanie pompą ciepła? To warto wiedzieć
- Redegate finalistą EY Przedsiębiorca Roku 2024!
Contact Center – kolejne udogodnienie dla Klientów PGE Obrót S.A.
PGE Obrót S.A. uruchomiła 15 marca br. profesjonalne Contact Center. Bez względu na miejsce zamieszkania, każdy Klient, z każdego miejsca w kraju, może skontaktować się z PGE Obrót S.A., dzwoniąc pod jeden wspólny numer 422 222 222.
Odtąd Klienci nie muszą już osobiście pojawiać się w Biurze Obsługi Klienta, aby załatwić najważniejsze dla siebie sprawy . Dzięki temu alternatywnemu kanałowi kontaktu Klienci zyskali możliwość telefonicznego połączenia się z konsultantem, aby np. poprosić o wystawienie duplikatu faktury, poznać saldo, zmienić swoje dane teleadresowe, zapoznać się z ofertami lub warunkami zawarcia umowy kompleksowej, dowiedzieć się o usługach dodatkowych i formach płatności.
– Uruchomienie Contact Center to odpowiedź na sygnały i sugestie otrzymywane od Klientów i zapewnienie przez Spółkę profesjonalnej, sprawnej i kompleksowej obsługi. Nowoczesne Contact Center, zapewniające łatwiejszy dostęp do informacji, jest jednym z wielu przykładów proklienckich działań naszej Spółki – mówi Wiktor Taszka, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta.
Wdrożenie tego systemu potraktowano w Spółce jako projekt priorytetowy.
– Contact Center jest dostępne dla ok. 5 milionów odbiorców energii elektrycznej. Doradcy służą swoją pomocą od poniedziałku do piątku w godzinach 800 – 1900 – informuje Marlena Skrzydłowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów.
Z infolinii Contact Center i porad konsultantów PGE Obrót S.A. mogą także skorzystać Klienci z tzw. rynku krajowego, czyli z obszaru, na którym nie ma Biur Obsługi Klienta.
Piotr Wróbel
Specjalista ds. Public Relations
piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691911 525
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.