Media Markt rzuca wyzwanie piłkarzom!

Media Markt przygotował dla swoich klientów kolejną niecodzienną akcję.
Od 19 do 28 lipca każdy, kto zrobi zakupy w jednym z marketów sieci w całym kraju, będzie mógł zagrać o zwrot wydanych pieniędzy. Wystarczy trafić do bramki.

Piłka nożna od zawsze budzi duże emocje, dlatego w oczekiwaniu na start rozgrywek Ekstraklasy, Media Markt zaprasza wszystkich wielbicieli futbolu. Od 19 do 28 lipca w sklepach Media Markt, dzięki akcji marketingowej „Ustrzel darmowe zakupy”, można poczuć przedsmak sportowych emocji. Jest o co powalczyć, ponieważ za strzelenie gola będzie można uzyskać zwrot pieniędzy za sprzęt zakupiony w Media Markt.

„Przez dziesięć dni każdy klient ma szansę na bardzo wyjątkowe zakupy. Media Markt zwróci całą wartość zakupu za każdy trafny strzał. W czasie trwania akcji w  każdym z naszych 47 sklepów w 39 miastach postawimy specjalną bramkę, która pozwoli poczuć prawdziwą stadionową atmosferę”. – mówi Ewelina Piątek, Manager ds. marketingu sieci Media Markt.

Każdy klient, który dokona danego dnia zakupów w sklepie Media Markt, może oddać tylko jeden strzał. Trafienie będzie potwierdzane przez pracownika Media Markt, a następnie szczęśliwy strzelec otrzyma zwrot pieniędzy za kupiony sprzęt. Wyzwanie będzie można podejmować przez cały czas w godzinach otwarcia marketu. Szczegółowe informacje na temat akcji można znaleźć w regulaminie dostępnym w sklepach Media Markt oraz na stronie internetowej: www.mediamarkt.pl .

Polska odsłona akcji jest adaptacją pomysłu niemieckiego koncernu Media Markt.

Za zakup reklam w kampanii TV odpowiada dom mediowy Universal McCann. Działania w Internecie koordynuje agencja Golden Submarine. Działania w prasie codziennej, outdoor oraz radio były realizowane przez dział planowania mediów Media Saturn Holding.


Media Markt to największy sprzedawca detaliczny artykułów z zakresu elektroniki użytkowej w Europie. Na sukces, jakim cieszy się ta założona w 1979 r. firma, należąca do Media-Saturn-Holding GmbH, składa się szeroki wybór markowych produktów w niskich cenach, kompetentny personel, doskonała obsługa, charakterystyczna reklama oraz zdecentralizowana struktura organizacyjna. Każdy dyrektor marketu jest równocześnie udziałowcem zarządzanego przez siebie sklepu i tym samym odpowiada za ofertę produktową oraz za ustalanie cen towarów, personel i marketing. Obecnie Media Markt posiada w Polsce 47 sklepów.

Media Markt
www.mediamarkt.pl
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN  ( press box )