ASTOR w gronie finalistów konkursu Lider Wsparcia IT 2012

Celem konkursu Lider Wsparcia IT jest promocja najlepszych praktyk służących zapewnianiu wysokiej jakości i efektywności działań w obszarze wsparcia użytkowników usług informatycznych. W ścisłym gronie czterech finalistów znalazła się firma ASTOR. Gala połączona z rozstrzygnięciem Konkursu odbyła się 13 czerwca br.

W konkursie Lider Wsparcia IT biorą udział firmy z branży: bankowej, energetycznej, przemysłowej, farmaceutycznej, FMCG, instytucje sektora publicznego i organizacje użyteczności publicznej. O przyznaniu nagrody Lider Wsparcia decyduje jury, w skład którego wchodzą znani i uznani w środowisku eksperci, a także laureaci poprzednich edycji konkursu. Firma ASTOR jest pierwszym – w przeciągu 8 edycji konkursu – przedstawicielem branży automatyki przemysłowej, który znalazł się w finale.

„Dziękujemy za przyznane wyróżnienie, które dla nas jest docenieniem pracy specjalistów z firmy ASTOR, którzy na co dzień służą pomocą w dotarciu do niezbędnej wiedzy i pomagają szybko rozwiązać pojawiające się problemy techniczne. O niezwykłym zaangażowaniu w ten proces świadczą liczby: NPS (Net Promoter Score) na bardzo wysokim poziomie – 51%, ponad 50 inżynierów wspierających, 7 lokalnych oddziałów. Świadczone przez pracowników firmy ASTOR wsparcie rozwija dobre relacje z naszymi partnerami – użytkownikami naszych systemów i pracownikami firm wdrażających – zwiększając jednocześnie zadowolenie z zakupionych produktów.” – komentuje Michał Januszek, Specjalista ds. systemów sterowania i oprogramowania z 12-letnim doświadczeniem w firmie ASTOR.

Firma ASTOR stworzyła innowacyjny system wsparcia integrujący 23-letnie doświadczenie w 3 specyficznych, wymagających segmentach – automatyki, oprogramowania i robotów przemysłowych. „System Pomocy Technicznej ASTOR jest unikalny na skalę branży. Zrewolucjonizował system pracy działu wsparcia technicznego, zmotywował klientów do racjonalnego gospodarowania czasem przeznaczonym na pomoc techniczną i dzięki temu wytyczył nowe, wysokie standardy współpracy” – podsumowuje Andrzej Garbacki, członek Zarządu Operacyjnego ASTOR ds. Wsparcia Sprzedaży.

Misją konkursu jest aktywizowanie przedstawicieli branży wsparcia informatycznego do ustawicznego rozwoju i podnoszenia jakości świadczonych usług.

„Doprowadzanie spraw technicznych „do końca” jest dla nas standardem. Jeden z klientów podczas badania satysfakcji, jakie regularnie przeprowadzamy, wspomniał, że mógłby być jeszcze bardziej zadowolony – wtedy, kiedy nasz dział wsparcia technicznego skontaktowałby się z nim, zanim pojawiłby się problem. Mamy więc nowe wyzwanie i stawimy mu czoła.” – dodaje z uśmiechem Andrzej Garbacki.

Organizatorem konkursu jest HDI-Poland, polski oddział organizacji Help Desk Institute, która certyfikuje menedżerów i pracowników operacyjnych organizacji usług i wsparcia IT, organizuje seminaria oraz konferencję Forum Wsparcia, jak również spotkania Klubu Menedżerów HDI-Poland.

Więcej informacji na stronie:  http://www.hdi.pl/
Więcej o systemie Pomocy Technicznej ASTOR: http://www.astor.com.pl/wsparcie/pomoc-techniczna-astor.html


Firma ASTOR jest dystrybutorem produktów automatyki, dostawcą rozwiązań biznesowych oraz usług, które wspierają podnoszenie efektywności i konkurencyjności Klientów w przemyśle, produkcji oraz infrastrukturze.
ASTOR Sp. z o.o. jest wieloletnim członkiem Business Centre Club, zdobywcą wielu nagród, w tym międzynarodowych, siedmiokrotnym laureatem tytułu „Gazela Biznesu” oraz laureatem prestiżowego tytułu „Ten, który zmienia polski przemysł”.
Firma wspomaga powstawanie na uczelniach laboratoriów studenckich, szkoli kadrę dydaktyczną, organizuje program praktyk studenckich, wspiera inicjatywy studenckie oraz sponsoruje konferencje naukowo-techniczne, a od roku 1998 ogłasza konkursy prac dyplomowych. Pracownicy firmy ASTOR to absolwenci najlepszych polskich uczelni technicznych.
Więcej informacji o firmie dostępnych jest na stronie: www.astor.com.pl

OmniPro
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy ASTOR (PRESS BOX)