- Yawal rozszerza ofertę TM 77N o drzwi w trzech wariantach termicznych
- Wkręty do drewna w księdze Rekordów Polski
- Raport "Pompy ciepła przyjazne dla odbiorców i dla systemu elektroenergetycznego"
- Nowe modele opalarek elektrycznych PRIME3: THG21 oraz THG51
- Nowocześni odźwierni, czyli urządzenia dostępowe
SATURN rozpoczyna współpracę z agencją Ogilvy&Mather
Przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną marki Saturn został rozstrzygnięty. W prezentacjach przetargowych udział wzięły trzy agencje: Young&Rubicam, Sholz&Friends, Ogilvy&Mather.
Zwycięzcą konkursu została agencja Ogilvy&Mather, która od grudnia br. przejmuje obsługę strategiczno-kreatywną marki Saturn na rynku Polskim i od tej chwili będzie wspierała Saturna we wszystkich bieżących projektach (głównie telewizja i radio). Autorska kampania agencji ma być wdrożona wiosną 2013 r.
O wygranej zadecydowały: zrozumienie sytuacji i oczekiwań klienta, dobra analiza briefu, atrakcyjne koncepty kreatywne, długofalowe myślenie oraz uwzględnienie potencjału Internetu w budowaniu wizerunku marki.
Saturn
www.saturn.pl
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )