- Znaczenie pomp ciepła w "Fit for 55"
- Akademia CREATON pod nowym kierownictwem - wyzwania i plany w 2024 roku
- Niebawem odbędzie się druga "Wiosenna Dycha z Aliplastem"
- Odpowiednia deska ma znaczenie. Bogata oferta desek sedesowych i pokryw bidetowych od Roca
- GUNB po raz 25 potwierdza jakość produktów lidera rynku
Przetarg na działania interaktywne dla marki Jupik wygrała agencja OS3
Na przełomie listopada i grudnia firma Hoop Polska zaprosiła do przetargu 3 agencje (Hypermedia, OS3 i PND). Jego przedmiotem były działania w Internecie dla marki dziecięcej Jupik.
Zwycięzcą przetargu została agencja OS3, która przedstawiła rozwiązania najbardziej zbliżone do oczekiwań klienta. Poza propozycją działań w Internecie, agencja zaproponowała również pomysł na kampanię TV.
Jako zwycięska agencja, OS3 zajmie się zarówno działaniami interaktywnymi, jak i przygotowaniem kampanii ATL dla marki Jupik.
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 750 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková – Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)