- MediaMarkt Polska i bolttech Poland podsumowują rok nowej odsłony programu wynajmu RentMe
- Dobro zawsze wraca - wspierając innych, tworzymy lepszy świat
- Energooszczędne rozwiązania do drzwi tarasowych i wejściowych
- Ile kosztuje ogrzewanie pompą ciepła? To warto wiedzieć
- Redegate finalistą EY Przedsiębiorca Roku 2024!
PREMIERY I BESTSELLERY
Pod takim hasłem kryje się wielki filmowy KONKURS marki WEDEL – a w nim do wygrania wyjazd do HOLLYWOOD dla dwóch osób i NOWOCZESNE KINA DOMOWE 3D.
Bestsellery Wedla znają wszyscy – to słodycze, które znamy od lat i uwielbiamy, jak chociażby: waniliowe Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, Pawełek Toffi.
Wedel wciąż zaskakuje miłośników swoich smaków i tej jesieni także zaprezentuje nowe gwiazdy. Wśród premier znajdą się: czekolady zmieniające smak np. czekolada mleczna „Smak pomarańczy potem Chilli”, waniliowe Ptasie Mleczko® z egzotycznymi dodatkami np. z dodatkiem wanilii z Madagaskaru i nowy Pawełek Wiśniowy.
Teraz, miłośnicy czekoladowych przyjemności mogą nie tylko cieszyć się swoimi ulubionymi smakami i próbować nowości, ale także wygrać wspaniałe nagrody!
Marka Wedel przygotowała konkurs PREMIERY I BESTSELLERY, w którym konsumenci mogą wygrać wyjazd do HOLLYWOOD dla dwóch osób oraz 1 ze 130 zestawów NOWOCZESNEGO KINA DOMOWE 3D.
Konkurs pod hasłem PREMIERY I BESTSELLERY rozpocznie się 1 sierpnia i potrwa do 31 października 2011 roku. Wystarczą 3 kroki, aby wziąć w nim udział:
- Krok pierwszy – kupić dowolny produkt Wedla( zachować paragon i opakowanie)
- Krok drugi – na stronie wedel.pl oddać głos na ulubioną Premierę lub Bestseller od Wedla.
- Krok trzeci – zabawić się w scenarzystę i wyreżyserować scenkę z udziałem produktowych Premier i Bestsellerów Wedel.
Oprócz spotu promocyjnego, konkurs będzie miał wsparcie w Internecie: specjalnie dedykowaną stronę internetową na wedel.pl zawierającą:
- Prezentację produktowych Premier i Bestsellerów
- Szczegółowe informacje nt. konkursu
- Regulamin konkursu
Na stronie konkursu została stworzona aplikacja, która pozwoli konsumentom wcielić się w scenarzystów. Produktowe Premiery i Bestsellery przyjmą rolę bohaterów słynnych scen filmowych np..„Titanica”, „Romeo i Julii”, a konsumenci będą pisać dla nich dialogi!
Specjalnie dla fanów na Facebooku, Wedel przygotował dodatkową zabawę – quiz filmowy, w którym można wygrać iPody i słodkie wedlowskie zestawy.