LOTOS uruchomił drugi hydrokraking

W gdańskiej rafinerii Grupy LOTOS ruszyła właśnie produkcja na jednej z najbardziej zaawansowanych technologicznie instalacji zbudowanych w ramach Programu 10+ – instalacji hydrokrakingu, czyli tzw. MHC (ang. Mild Hydrocracking). Oznacza to wzrost pogłębionego przerobu ropy naftowej, a tym samym stopniowe zwiększanie marży rafineryjnej.

czytaj więcej

Będą kolejne stacje paliwowe MOMO

7 572 000 zł, taki przychód planuje uzyskać, w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy, z automatycznych stacji paliwowych notowana na rynku NewConnect spółka MOMO S.A. Pierwszy obiekt został uruchomiony pod koniec grudnia 2010 roku w Grodzisku Mazowieckim, kolejne trzy stacje powstaną do końca 2011 roku. Aktualnie spółka gromadzi dokumentację umożliwiającą rozpoczęcie ich budowy.

czytaj więcej

Zaangażowana Polka na budowie

Własny dom jest dla kobiet nie tylko spełnieniem marzeń, ale również tematem silnie związanym z emocjami. Potwierdzają to pierwsze w Polsce badania dotyczące zaangażowania kobiet w budowę domu, przeprowadzone na zlecenie marek SILKA i YTONG. Wniosek z badań jest jednoznaczny: kobiety chętnie angażują się w budowę domu i chcą aktywnie uczestniczyć nie tylko w procesie wyboru jego projektu, ale również konkretnych materiałów budowlanych.

czytaj więcej

Zbudowane kobiety

Życie polskich kobiet nie jest usłane różami. Na co dzień muszą zmagać się z szeregiem stereotypów i ram narzucanych im przez społeczeństwo, a podsycanych silnie przez pseudofeministyczne ruchy, głoszące wyzwolenie kobiet spod jarzma patriarchatu. Patrzenie na kobiety ogranicza zazwyczaj się do dwóch skrajnie różnych, dychotomicznych kalek kulturowych – z jednej strony mamy kobietę „Matkę-Polkę” zajmującą się domem i dziećmi, dbającą o spokój domowego ogniska, a z drugiej strony „Herod–Babę”, która nastawiona jest tylko na karierę i nie ulega wszelkim niezdrowym, „kobiecym” emocjom.

czytaj więcej

Stephane Tikhomiroff nowym szefem marketingu marki Wedel

Stephane Tikhomiroff objął z początkiem roku stanowisko szefa marketingu Wedla i będzie odpowiadał za całe portfolio marki Wedel. Stephane Tikhomiroff posiada kilkunastoletnie, międzynarodowe doświadczenie w branży FMCG, zdobyte m.in. w  koncernie Nestle, gdzie był odpowiedzialny za markę Nescafe, a następnie Winiary. Przez ostatni rok był wiceprezesem ds. sprzedaży i marketingu Scandinavian Tobacco Polska.

czytaj więcej

2010 w Media Expert – Wzrost na przekór trendom

Pomimo perturbacji w branży Multimedia, RTV oraz AGD Media Expert może zaliczyć rok 2010 do wyjątkowo udanych. Szczegółowa analiza działań podjętych przez spółkę w 2010 roku pozwala poznać powody, dzięki którym właściciele marki Media Expert skutecznie uniknęli problemów odczuwalnych przez pozostałych graczy rynkowych. Doskonałe wskaźniki sprzedażowe oraz wzrost udziału w rynku to nie przypadek, a efekt wzorowej współpracy całej załogi Media Expert.

czytaj więcej

Analitycy Metrofinance zadowoleni z ubiegłorocznych wyników

Model, w którym klient biura nieruchomości otrzymuje także kompleksową obsługę kredytową, staje się standardem na polskim rynku. O popularności połączenia pośrednictwa nieruchomości i pośrednictwa kredytowego świadczą wyniki sprzedażowe Metrofinance – analityków kredytowych agencji Metrohouse & Partnerzy.

czytaj więcej

ASTOR świętuje „18-stkę” GE Intelligent Platforms

Właśnie minęło 18 lat od czasu, kiedy firma ASTOR wprowadziła na polski rynek pierwsze rozwiązania GE Intelligent Platforms. Przez ten okres ponad 1000 klientów sięgnęło po produkty GE, które stanowią ważny element systemów automatyki w zakładach produkcyjnych. Jak przedstawia się bilans „pełnoletniej” współpracy z amerykańskim producentem rozwiązań dla przemysłu?

czytaj więcej
1 307 308 309 310 311 312