- Akademia CREATON pod nowym kierownictwem - wyzwania i plany w 2024 roku
- Niebawem odbędzie się druga "Wiosenna Dycha z Aliplastem"
- Odpowiednia deska ma znaczenie. Bogata oferta desek sedesowych i pokryw bidetowych od Roca
- GUNB po raz 25 potwierdza jakość produktów lidera rynku
- Nowoczesne technologie w branży stolarki otworowej
PGE ostrzega przed kolejną kampanią phishingową
PGE Obrót, spółka z Grupy Kapitałowej PGE, prosi o ostrożność w związku z wystąpieniem przypadków kampanii phishingowej, polegającej na podszywaniu się pod PGE Polską Grupę Energetyczna i wysyłaniu wiadomości SMS i e-mail zawierających fałszywy link ze stroną do płatności online.
Rozsyłane wiadomości informujące o rzekomych zaległych należnościach zawierają link przekierowujący do podejrzanych stron mających w nazwie różne kombinacje adresowe ze słowem „pge”, np. oplatapge.com. Wszystkie takie przypadki są na bieżąco monitorowane, a strony blokowane. Wszystkie takie sytuacje i próby oszustw są zgłaszane do organów ścigania.
Prosimy o zachowanie czujności oraz dokładne sprawdzanie, czy podczas logowania do elektronicznego Biura Obsługi Klienta:
- strona logowania jest właściwa, czy witryna jest zabezpieczona (symbol szarej kłódki) oraz czy adres widoczny w pasku w oknie przeglądarki to https://ebok.gkpge.pl/ebok/faces/profil/logowanie.xhtml ;
- logowanie odbywa się zawsze za pośrednictwem serwisu internetowego PGE Obrót https://ebok.gkpge.pl poprzez opcję „Zaloguj” w module „Logowanie” lub za pomocą aplikacji mobilnej mBOK PGE;
- logowanie do platformy odbywa się poprzez podanie adresu mailowego oraz indywidualnego hasła. Po zalogowaniu należy sprawdzić zakładkę „Finanse” celem potwierdzenia prawdziwości wszystkich faktur oraz danych.;
- przed dokonaniem płatności, należy zweryfikować dane z otrzymaną mailowo eFakturą lub fakturą przesłaną korespondencyjnie.
PGE Obrót zwraca się do wszystkich klientów i pracowników o zachowanie szczególnej uwagi oraz przekazanie ostrzeżenia rodzinie i znajomym. W przypadku otrzymania podejrzanych wiadomości o nieuregulowanych należnościach, planowanym demontażu układu pomiarowego, czy innych, wzbudzających podejrzenia, odnośnie ich źródła pochodzenia – należy zignorować taką wiadomość i nie otwierać żadnych linków znajdujących się w treści takiego komunikatu.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości PGE Obrót zachęca do kontaktu z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
Działania
nieuczciwych sprzedawców to problem, z którym zmagają się wszyscy
operatorzy usług. PGE Obrót opiera swoją działalność na transparentności
oraz uczciwej konkurencji, polegającej m.in. na dokładnym informowaniu
klientów o swoich produktach i usługach. Spółka posiada certyfikat
Kodeksu Dobrych Praktyk w ramach Towarzystwa Obrotu Energią (TOE).
Ponadto, spółka prowadzi własne akcje informacyjne ostrzegające oraz
informujące klientów, jak nie dać się oszukać, a także, przypominające o
prawach konsumentów i zachęcające do dokładnego czytania wszelkiego
rodzaju umów.
PGE Obrót
press box