- Znaczenie pomp ciepła w "Fit for 55"
- Akademia CREATON pod nowym kierownictwem - wyzwania i plany w 2024 roku
- Niebawem odbędzie się druga "Wiosenna Dycha z Aliplastem"
- Odpowiednia deska ma znaczenie. Bogata oferta desek sedesowych i pokryw bidetowych od Roca
- GUNB po raz 25 potwierdza jakość produktów lidera rynku
Top Marka 2019 dla MediaMarkt
Podobnie jak w ubiegłym roku, MediaMarkt został zwycięzcą rankingu Top Marka w kategorii „Markety AGD i budowlane”. Wyróżnienie potwierdza największą siłę medialną brandu wśród dystrybutorów elektroniki użytkowej na polskim rynku.
Zestawienie prowadzone przez Magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” obejmuje aż 500 marek z 50 branż. Analiza dotyczyła publikacji i wzmianek prasowych, internetowych i mediów społecznościowych w okresie od 1 lipca 2018 do 30 czerwca 2019. Pod uwagę brane były wskaźniki pokazujące skuteczność dotarcia marek do odbiorców. Jako kryterium przyjęto liczbę kontaktów odbiorców z marką oraz dokonano jakościowej oceny komunikatów medialnych – pozytywny wydźwięk wzmianek zwiększał siłę medialną marki.
MediaMarkt znalazł się na pierwszym miejscu rankingu Top Marka 2019 w kategorii branżowej „Markety AGD i budowlane”, natomiast w klasyfikacji ogólnej, obejmującej 500 marek ze wszystkich badanych branż, zajął 104. pozycję.
Z ogromną satysfakcją przyjęliśmy wynik rankingu. Cieszymy się, że realizowana przez nas strategia komunikacji jest efektywna i umożliwia szerokie dotarcie do konsumentów z informacjami o bieżącej działalności naszej firmy. – mówi Wioletta Batóg, PR&Sustainability Manager MediaMarktSaturn Polska.
MediaMarktSaturn Polska
press box